۳۲ نفر از مددجویان انجمن خیریه مائده آسمانی مازندران شب گذشته با کمک آستان قدس رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند.

فاطمه ولایتی تروجنی مدیر عامل انجمن خیریه مائده آسمانی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه بیشتر این افراد برای اولین بار به مشهد مقدس اعزام شدند و یا ۵ تا ۱۰ ساله بودند گفت:۳۲ نفر از این مددجویان شب گذشته با همکاری آستان قدس رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود:اهدای ۱۰۷ سبد کالا و سبد میوه ویژه ماه مبارک رمضان به مدد جویان این انجمن، اهدای کمک جهیزیه به زوج جوان در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) از مهم‌ترین برنامه در این ماه مبارک بوده است.

ولایتی گفت: افطاردهی در منزل یکی از خیران این انجمن به مدد جویان و بر پایی برنامه شب قدر بیست و یکم ماه مبارک رمضان و توزیع سحری گرم برای ۱۵ شب میان مددجویان به ویژه در مناطق دور افتاده و محروم استان با همکاری خیران هئیت مساجد از دیگر برنامه‌های این انجمن در ماه مبارک رمضان بوده است.

وی گفت: برای خدمات بهتر به مددجویان قراردادی با بیمه اجتماعی و عشایر و روستایی امضاء شد که  در این ماه یکی از مدد جویان زیر پوشش این بیمه قرار گرفت.

وی افزود:این انجمن تا کنون با جذب بیش از ۴۵۹ خیر توانسته فعالیت در راستای خدمت به محرومین را انجام دهد که فقط در ماه مبارک رمضان توانست، ۴۰ میلیون و ۴۶ هزار تومان از کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران را جمع آوری کند.

ولایتی گفت:اعزام یک کامیون کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده نیز از فعالیت‌های دیگر این انجمن خیریه بود.
انتهای پیام/س
 

اعزام ۳۲ نفر از مددجویان انجمن خیریه مائده آسمانی به مشهد مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.