جلسه اتاق فکر صداوسیما با حضور رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن استان و تعدادی از فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع استان در حضور مدیرکل صداوسیمای استان برگزار شد.

رسالت رسانه ملی حمایت از بخش تولید کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرکل صداوسیمای استان زنجان در جمع رئیس اتاق بازرگانی، کارآفرینان و صاحبان صنایع استان، اظهار کرد: مقام معظم رهبری با درک عمیق مسائل مبتلابه کشور سال ۹۸ را سال رونق تولید نامیده اند و همه ما در بخش‌های دولتی، خصوصی و تعاونی باید با اتحاد و همدلی این شعار را به منصه ظهور و تحقق برسانیم.

 لطیفی رسالت رسانه ملی را حمایت از بخش تولید کشور بیان کرد و افزود: در مقطع حساس کنونی که کشورمان هدف جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن قرارگرفته، رسانه ملی با تمام توان تلاش دارد ضمن حمایت از تولید داخلی، ذائقه عمومی را بسمت استفاده از اجناس باکیفیت تولیدشده در داخل کشور سوق دهد.

وی با اشاره به نظرسنجی‌های معتبر صورت گرفته، میزان مخاطب شبکه اشراق را در سطح بالایی اعلام کرد و افزود: ظرفیت رسانه استانی درکنار شبکه‌های سراسری مانند ایران کالا می‌تواند ضمن تعامل مناسب با صاحبان کالا و خدمات، قدم‌های خوبی در مسیر تسریع توسعه منطقه‌ای بردارد.

مدیرکل صداوسیما بر آمادگی رسانه استانی برای افزایش تعاملات فی مابین برای بیان و کمک به رفع مشکلات و موانع پیشروی تولیدکننگان و صاحبان صنایع استان تآکید کرد.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع استان هم با تقدیر از توجه رسانه استانی به مقوله تولید تصریح کرد: فرهنگ سازی توسط صداوسیما در بعد کشوری مهمترین بستر تبلیغ درخصوص تولید و خدمات است.

وی تولید برنامه‌های مشارکتی را در سنوات گذشته موفق ارزیابی کرد و گفت: کارآفرینان نقش مؤثر و مستقیمی در اشتغال‌زایی، تقویت تولید و به‌تناسب آن صادرات دارند و دستگاه‌های اجرایی باید نگاه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشند.

 جمیلی افزود: تعامل با رسانه ملی و استانی که فراگیرترین رسانه در حال حاضر می‌باشد، همواره گره گشای کار تولید بوده و می‌توان در بستر برنامه‌های آموزشی محور‌هایی مانند مشوق‌های لازم از حیث مالیاتی و تأمین اجتماعی و ارائه وام‌های ارزان‌قیمت کمک حال تولیدکنندگان و کارآفرینان استان بود.

 طی این نشست، کارآفرینان مشکلات تولید از قبیل نوسانات نرخ ارز، مالیات، قاچاق و تامین سرمایه و. را تشریح کردند و خواستار توجه بیش از پیش رسانه استانی به این موارد بویژه در بخش‌های خبری سیما و صدا شدند.
 
انتهای پیام/ن
 
 

نشست مجمع کارآفرینان با حضور مدیرکل مرکز بمنظور تشریح مشکلات و موانع پیش روی تولید

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.