فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: دشمن می‌خواست با ایجاد فاصله بین امت مسلمان فتنه‌گری کند که روز قدس مانع بزرگی در برابر آن‌ها شد.

روز قدس فتنه دشمنان را خاموش کردبه گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز همدان، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی دو یوم‌الله بزرگ داریم که مردم آن را هر ساله گرامی می‌دارند اظهار کرد: یکی از این روز‌ها ۲۲ بهمن است که با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار می‌شود و دیگری راهپیمایی روز قدس است که به تدبیر امام (ره) با هدف آزادی فلسطین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بزرگداشت روز قدس یک تفکر انقلابی است افزود: این روز برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین اعلام شده است و در جهان نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه حدود ۷۰ سال است اسرائیل و صهیونیست‌ها سرزمین فلسطین را از دست مردم آن گرفته‌اند تصریح کرد: آن‌ها رفته رفته به دنبال این بودند که یک کشور راه‌اندازی کنند، اما با درایت امام (ره) از این اتفاق جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه قدس یکی از مراکز مهم دینی در صدر اسلام بوده و امروز نیز در منطقه غرب آسیا این نقش را ایفا می‌کند ادامه داد: دشمن می‌خواست با ایجاد فاصله بین امت مسلمان فتنه‌گری کند که روز قدس مانع بزرگی در برابر آن‌ها شد.

مجیدی با اشاره به اینکه روز قدس نه تنها در منطقه غرب آسیا بلکه در تمام جهان گرامی داشته می‌شود خاطرنشان کرد: این روز برای نجات مسلمانان و مردمی که تحت ستم قرار گرفتند گرامی داشته می‌شود.

وی گفت: رژیم اشغالگر قدس به دنبال این بود در مرکزیت جهان اسلام بتواند سیاستی را اعمال کند که شعار «نیل تا فرات» را محقق کند، اما هوشیاری و تفکر انقلابی که به برکت انقلاب اسلامی و امام (ره) در منطقه صورت گرفت، این سیاست ناکام ماند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه امام (ره) بار‌ها بر گسترش هسته مقاومت تأکید داشتند اظهار کرد: این اتفاق اکنون در حال وقوع است ضمن اینکه دشمنان نیز نگران هستند چراکه پشت خیمه‌های اسرائیل فرزندان روح الله در حال رشد هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم فلسطین در حال دفاع از سرزمین خود هستند افزود: در درگیری‌های اخیر وقتی فلسطین توانست از امکانات موشکی استفاده کند و ۷۰۰ موشک را به سمت اسرائیل روانه کند، گنبد آهنین آن‌ها فرو ریخت و لرزه بر اندام دشمن انداخت.

مجیدی با بیان اینکه مردم در روز قدس حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام می‌کنند گفت: به زودی وعده مقام معظم رهبری درباره نابودی اسرائیل محقق خواهد شد.

انتهای پیام/د.ا

برگزاری روز قدس در همدان

برچسب ها: روز قدس ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.