محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در همدان اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در این شهر خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در همدان اعلام شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ علی فکری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با اشاره به اینکه طرح و محدودیت ترافیکی شهر همدان از ساعت ۸ شروع می‌شود و تا ساعت ۱۲ ادامه خواهد داشت، افزود: در راهپیمایی روز قدس تمام معابر و راه‌های منتهی به حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان، بسته و تردد در آن ممنوع است.

وی ادامه داد: این محدودیت ترافیکی از میدان امام خمینی (ره) شروع می‌شود و تا خیابان شریعتی، میدان و چهار راه شریعتی، امام زاده عبدالله (ع) و بلوار کاشانی، خیابان پاسداران، خیابان مهدیه و سه راه شکریه ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان افزود: در این محدودیت ترافیکی تردد هرگونه وسیله نقلیه از جمله موتورسیکلت، خودروی سواری و خودرو‌های سنگین ممنوع است و در صورت تردد با رانندگان برخورد قانونی می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان ادامه داد: به علت تجمع مردم در حسینیه امام خمینی (ره) محدودی ترافیکی در خیابان پاسداران تا پایان نماز ادامه خواهد داشت.

فکری در پایان با اشاره به مقدس بودن روز جهانی قدس از مردم انقلابی و آزادیخواه استان همدان برای شرکت در راهپیمایی این روز بزرگ دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/ب

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.