نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین در پیامی مشترک از مردم ولایت‌مدار و انقلابی استان برای حضوری پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در پیامی مشترک از مردم ولایت‌مدار و انقلابی استان برای حضوری پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قریب به هفتاد سال است که شاهد وحشیانه‌ترین جنایات تاریخ اعم از کشتار زنان و کودکان، محاصره‌های غذایی و دارویی و تخریب خانه فلسطینیان از سوی رژیم اشغال‌گر قدس هستیم. اگر چه این روز‌ها رژیم غاصب صهیونیستی از درون در حال فروپاشی است، اما با مطرح کردن معامله قرن سعی بر آن دارد که حکومت جعلی خود را موجه جلوه دهد. امروز شاهد آن هستیم که مردم فلسطین با مقاومت خود پایه‌های سست رژیم صهیونیستی را متزلزل و موشک‌های مقاومت، دیوار‌های حائل و گنبد آهنین صهیونیست‌ها را بی معنا ساخته است.

اینجانبان ضمن اعلام انزجار از رژیم منفور صهیونیستی و حمایت از مقاومت مردم فلسطین، اعلام می‌کنیم تلاش برخی کشور‌های منطقه که سعی بر پیوند با اسرائیل دارند، سودی ندارد و آن‌ها را نیز به نابودی خواهد کشاند.

مردم فهیم، آگاه و ولایتمدار استان قزوین، همدوش و همراه با دیگر اقشار ملت بزرگ ایران، همچون سال‌های گذشته با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن حمایت بی‌دریغ از مبارزات ملت مظلوم فلسطین، پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر داده و نشان خواهند داد که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز فراموش شدنی نیست.

عبدالکریم عابدینی
نماینده، ولی فقیه در استان قزوین
عبدالمحمد زاهدی
استاندار قزوین

انتهای پیام/ک

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار قزوین برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

برچسب ها: قدس ، رژیم صهیونیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار