رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: روز قدس بزرگترین نماد همدلی و همزبانی مسلمانان و مستضعفین جهان در برابر رژیم غاصب اسرائیل است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: مهمترین پیام روز قدس، تحکیم وحدت مسلمانان جهان برای آزادی قدس شریف و جلوگیری از همه تفرقه‌هایی است که دشمن می‌خواهد بین امت اسلام ایجاد کند.

حجت الاسلام قدرتی افزود: اعلام روز جهانی قدس به ابتکار رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خمینی (رضوان الله تعالی علیه) در واقع آغازی بر کشیدن خط بطلان به حیات رژیم جعلی صهیونیست و اسرائیل است.

مقام ارشد قضایی استان اضافه کرد: اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی ترامپ بار دیگر گستاخی رئیس جمهور آمریکا را ثابت کرد و مقاومت مردم مظلوم فلسطین با تکیه بر حمایت‌های امت اسلامی و همه آزادی‌خواهان جهان اجازه نخواهند داد که دشمنان امت اسلامی و مردم فلسطین به اهداف شوم و غیرانسانی خود برسند.

رییس کل دادگستری استان گفت: روز قدس نقطه عطفی در مبارزات ملت فلسطین در مقابل رژیم منحوس صهیونیست است و به گذشته طولانی این مبارزات، سندیت و اصالت بخشیده است.

حجت الاسلام قدرتی افزود: ملت ایران هم به همراه سایر امت اسلامی در روز جهانی قدس خشم و انزجار خود را از رژیم جعلی اسرائیل نشان خواهد داد و بار دیگر وحدت و همبستگی خود را با مسلمانان فلسطین اعلام خواهد داشت.

انتهای  پیام/ک

مهمترین پیام روز قدس، تحکیم وحدت مسلمانان جهان برای آزادی قدس شریف است

برچسب ها: قدس ، رژیم صهیونیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.