مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: میزان ترانزیت کالا از راه آهن جنوب شرق در دو ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۱۵ درصد رشد داشته است.

رشد ۴۱۵ درصدی ترانزیت ریلی در راه آهن جنوب شرقمجید ارجونی در زمینه بار و ترانزیت در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، : میزان ترانزیت کالا در دو ماهه امسال در راه آهن جنوب شرق ۱۰هزار و ۴۳ تن بوده که نسبت به هزار و ۹۴۹ مدت مشابه پارسال رشد ۴۱۵ درصدی داشته است.
وی افزود: میزان واردات کالا در دو ماهه امسال از کویته به زاهدان چهار هزار و ۸۳۰ تن بوده که نسبت به سه هزار و ۱۷۴ مدت مشابه پارسال رشد ۵۲ درصدی را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: سیمان، قیر، گوگرد، گل سرخ و فوتس اویل عمده کالا‌های صادراتی از طریق این خط ریلی به پاکستان است.

مدیرکل راه آهن جنوب شرق ادامه داد: همچنین عمده کالا‌های وارداتی در این مسیر چتایی و برنج خوراکی و عمده کالا‌های ترانزیتی شامل گوگرد، قیر و آهن آلات قراضه است.

وی گفت: در مدت دو ماهه امسال مقدار ۳۸ هزار و ۶۴۷ تن کالا در راه آهن جنوب شرق تخلیه شده که نسبت به ۳۲هزار و ۳۸۶ تن مدت مشابه پارسال رشد ۱۹ درصدی را نشان می‌دهد.

وی گفت: در مدت دو ماهه امسال مقدار ۱۵ هزار و ۴۱۵ تن کالا در راه آهن جنوب شرق بارگیری شده که نسبت به ۱۳هزار و ۹۷۹ تن مدت مشابه پارسال رشد ۱۰ درصدی داشته است.

انتهای پیام/گ

رشد ترانزیت ریلی در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار