مجید جلالی مربی باتجربه و کاربلد سابق نساجی دست به افشاگری پیرامون اتفاقات تلخ رخ داده در زمان سرمربیگری خود روی نیمکت نساجی زده است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،اولین فصل لیگ برتری نساجی با ایستادن در رتبه دهم جدول به پایان رسیده است که از دیدگاه بسیاری از هواداران و کارشناسان برای یک تیم تازه وارد رتبه مناسبی محسوب می‌شود.

نساجی، اما به واسطه حضور در تهران و انجام تمرینات در این شهر بزرگ، بسیاری از مشکلاتش در پشت همین رتبه پنهان ماند.
سرمربی سابق پیکان در جدیدترین صحبت‌های خود از مشکلاتی حرف زده که تا به حال از زبان کسی گفته نشده و برخی از جزییات تکان دهنده بوده است.

مجید جلالی با بیان اینکه تمرین روز‌های اول در غیاب بسیاری از بازیکنان تشکیل می‌شد، از نیامدن بازیکنان به تمرین به دلیل پرداخت نشدن مطالبات گفت.

او یکی از مشکلات نساجی را نداشتن تشکیلات قوی دانست و اینکه مالکان نساجی برای حل مشکلات علاقه داشتند، اما به خاطر وضعیت بد اقتصادی دستشان بسته بود.

جلالی در صحبت‌های خود مدعی شد که بازیکنان معتقد بودند در قراردادهایشان دست برده شده بود و در اینباره باشگاه پاسخگوی ادعای آن‌ها نبود.

وی شروع اختلافات کادرفنی و مالکان را قبل از بازی با استقلال اعلام کرد که باشگاه شدیدا مشکلات مالی داشت و اینکه تمرین اغلب پشت دروازه تمرین انجام می‌شد و زمین در اختیار نبود و حتی در تامین لباس‌های تیم هم مشکلات فراوان بود.

سرمربی نساجی در لیگ هجدهم از برگزاری جلسات متعدد با صنیعی‌فر و قول‌های متعدد، اما بدون سرانجام ایشان مبنی بر حل مشکلات گفت.

به نظر می‌رسد با وجود این نارسایی‌ها و مشکلات، قرار گرفتن این تیم در میانه جدول دستاورد بزرگی به حساب می‌آید، اما آنچه که موجب نگرانی می‌شود، آینده نامعلوم این تیم است.

پایان قرارداد ۱۳ بازیکن، نامعلوم بودن سرمربی، اختلاف شدید مالکین و بی توجهی مسئولان استانی برای سر و سامان دادن به شرایط این تیم موجب شده هواداران پر شور قائمشهری از هم اکنون اضطراب رقابت‌های لیگ نوزدهم را داشته باشند.
انتهای پیام/س
 

آنچه بر نساجی در اولین فصل لیگ برتری گذشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار