پیکان، تیم بحران زده نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال کشور امروز به دیدار تیم بحران زده نساجی می‌ آید.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نساجی که در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر فوتبال می‌تواند رتبه تک رقمی کسب کند امروز و در آستانه دیدار با پیکان فرکی در بحرانی‌ترین شرایط فصل قرار گرفته است کادرفنی و مدیران نساجی برای یکدیگر شمشیر از رو بسته‌اند و در حال نزاع‌های لفظی هستند.

آخرین تمرین نساجی دیروز در شرایطی برگزار شد که مجید جلالی در حمایت از حمید مطهری تمرین تاکتیکی تیمش را در اختیار محمد عباس زاده و حامد شیری ۲ کاپیتان این تیم قرار داد.

حاشیه‌های دیروز از آنجا آغاز شد که مالک باشگاه نساجی مازندران مدتی قبل حکم به اخراج حمید مطهری دستیار مجید جلالی داده بود و این مربی در چند نوبت در تمرینات این تیم شرکت کرد، اما دیروز ماموران مستقر در استادیوم وطنی قائم شهر از ورود این مربی به زمین ممانعت به عمل آوردند و بعد از این اتفاق مجید جلالی در حمایت از حمید مطهری با بازیکنان تیمش صحبت کرد و در حالی که آن‌ها در زمین مشغول گرم کردن بودند دستی برای هواداران به نشانه خداحافظی تکان داد و به رختکن رفت و دقایقی بعد در فضای مجازی نوشت " همه شما را برای همیشه در قلبم حفظ خواهم کرد".

حواشی این تیم تازه به لیگ برتر راه یافته به اینجا ختم نشد مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان هم حاضر نشد تا زمزمه اینکه وی امروز روی نیمکت نساجی نیز نخواهد نشست قوی‌تر شود.

نساجی هنوز هم می‌تواند رتبه تک رقمی لیگ را به دست بیاورد سرخپوشان مازندرانی با ۶ پیروزی، ۱۵ مساوی و ۸ شکست و کسب ۳۳ امتیاز در رتبه یازدهم ایستادند و با پیروزی در دیدار امروز و ۳۶ امتیازی شدن شانس حضور در رتبه نهم را خواهد داشت.

در سوی دیگر شاگردان حسین فرکی که خود را به خوبی از بحران خارج کرده‌اند و ۴ هفته است شکست نخورده‌اند با ۹ پیروزی، ۸ مساوی و ۱۲ شکست و کسب ۳۵ امتیاز در رتبه نهم جدول قرار دارد و با پیروزی مقابل نساجی یک رتبه دیگر نیز می‌تواند ارتقا یابد.

مصاف با نساجی در ورزشگاه شهید وطنی برای همه تیم‌ها حتی همان‌هایی که امروز برای قهرمانی و حضور در لیگ آسیا رقابت می‌کنند بسیار سخت بود، اما برای پیکان شاید به آن سختی نباشد چرا که حال و روز فعلی نساجی بهترین هدیه جنگ مربیان و مدیران این تیم به پیکان فرکی است.
انتهای پیام/س
 
 

اختلاف کادرفنی و مدیران نساجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.