نساجی قائمشهر در چارچوب هفته سی ام و پایانی لیگ برتر مقابل پیکان تهران به برتری رسید.

پیروزی در دیدار آخر، پایان دلنشین اولین فصل حضور در لیگ برتربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، استادیوم‌های شهر‌های مختلف کشور پنج شنبه شب میزبان آخرین هفته لیگ برتر فوتبال کشور بودند، فصلی که رقابت‌های جذاب و نفس گیر آن ٩ ماه و ٢٤ روز ادامه داشت.

بازیکنان نساجی محبوب را می‌توان جزو آن دسته از خوش اقبال‌های لیگ دانست از آن جهت که دیدار پایانی را باید مقابل هواداران خودی به میدان می‌رفتند، آن‌هایی که شاید از شام شب خود زدند، اما نساجی را هیچگاه تنها نگذاشتند.

ورزشگاه شهید وطنی مانند همیشه مالامال از جمعیت بود و مردم با شعار‌های جذاب و آهنگین خود، به تنها یادگار روزگار خوش گذشته بی دریغ عشق ورزیدند.

دو تیم نساجی و پیکان با برد بازی هفته قبل خود مقابل دو کاندید اصلی سقوط یعنی سپیدرود و نفت مسجد سلیمان پا به میدان گذاشتند و شاید بتوان گفت تنها هدف آن‌ها در این بازی، کسب رتبه تک رقمی در جدول بود.

نساجی که در غیاب گئورگ گولیسیانی مصدوم در خط دفاعی، حسابی در چند هفته اخیر آسیب دیده بود، در بازی با پیکان علاوه بر وی، سه بازیکن دیگر به نام‌های علی شجاعی، مهرداد عبدی و فرشاد فرجی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت.

نیمه اول در حالی با حملات شاگردان جلالی آغاز شد که آن‌ها توانستند با بهره بردن از اولین فرصت خود و گلزنی مجتبی ممشلی، مدافع کناری سمت چپ خود از حریف پیش بیافتند، اما در ادامه پیکانی‌ها علیرغم اینکه ابتکار عمل را در دست گرفتند و با

حملات خود سعی در جبران نتیجه داشتند، در نهایت بازی با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم با حملات پیکان و مالکیت توپ و میدان این تیم آغاز شد و نساجی در درجه اول به دنبال حفظ نتیجه و طراحی ضد حمله بود، اما هرچه از بازی گذشت بازی به تعادل کشیده شد و در نهایت این قرمزپوشان نساجی بودند که با بسته نگه داشتن دروازه خود توانست در دقیقه نود توسط سجاد عاشوری به گل برسد و نتیجه را با دو گل به سود خود تمام کند.

گفتنی است: قرمزپوشان هرچند لیگ را با شکست تلخ یک بر صفر مقابل ذوب آهن به پایان بردند، اما پایان شیرینی رقم زدند و با پیروزی دو بر صفر مقابل خودروسازان تهرانی، در نهایت با کسب ٣٦ امتیاز در رتبه دهم جدول ایستادند.

انتهای پیام/س

برد نساجی قائمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار