نمایشگاه طرح ضیافت با حضور جمعی از مسئولین شهرستان سیرجان در پارک ترافیک افتتاح شد.

عرضه کالا‌های مصرفی در نمایشگاه طرح ضیافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد محمود آبادی سرپرست فرمانداری سیرجان در مراسم گشایش این نمایشگاه گفت: بیش از ۱۰۰ غرفه کالا و ارزاق عمومی و میوه و تره بار به مدت یک هفته اجناس خود را با قیمت مصوب به مردم عرضه می‌کنند.

وی افزود: به دلیل نوساناتی که در قیمت اجناس مختلف به ویژه گوشت و میوه و تره بار در سطح شهرستان داریم این نمایشگاه کالا‌های اساسی و مواد غذایی را ۲۰ تا ۲۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌کند و در این نمایشگاه روزانه ۲ تن شکر با قیمت ۳۵ هزار ریال و یک تن گوشت با قیمت ۳۳۰ هزار ریال توزیع می‌شود.

وی گفت: با اینکه کالای مصرفی به اندازه کافی عرضه می‌شود، اما حجم مشتریان در برخی کالا‌ها مثل گوشت و شکر به گونه‌ای است که شاید سیستم توزیع پاسخگو نباشد و اگر مردم همکاری کنند ورعایت شود قطعا همه مصرف کنندگان و مردم کالا‌های ارزاق مورد نیاز را از نمایشگاه و با قیمت مناسب تهیه خواهند کرد.

سرپرست فرمانداری سیرجان از اعلام نرخ مناسب و مصوب گوشت در سطح شهرستان خبرداد و افزود: در جلسه تنظیم بازار نرخ گوشت به تمامی قصابی‌ها و مراکز توزیع گوشت اعلام خواهد شد و با متخلفان برخورد قاونی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

نمایشگاه کالای سیرجان

برچسب ها: نمایشگاه ، ضیافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار