بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت:باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم و شرمنده همه هواداران شدیم و از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی کیانی بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره باخت برابر پرسپولیس و حذف این تیم از گردونه رقابت های جام حذفی اظهار کرد: به هر حال ایران پوریان و کی روش استنلی اخراج شدند و بعد از اینکه ۹ نفره شدیم خیلی به ما فشار وارد شد. در صحنه پنالتی کسی پشت توپ برای زدن ضربه نمی رفت و من رفتم که متاسفانه توپ به بیرون رفت. به هر حال این باخت را به گردن می گیرم و شرمنده همه هواداران شدیم، لیاقت بازیکنانمان و هواداران ما یک جام قهرمانی بود و معذرت می خواهم.

داور می توانست بازی بهتر مدیریت کند  

او ادامه داد: به نظرم داوری هم در نتیجه کسب شده تاثیر داشت و من همیشه به داوری احترام می گذارم و با لگد به سر من زدند اما داور گفت هیچ اتفاقی رخ نداده است. همچنین نمی خواهم باخت را توجیه کنم اما داور می توانست بازی را بهتر مدیریت کند.

از مردم اصفهان عذرخواهی می کنم 

کیانی بیان کرد:  با این شرایط ، تیمی که ۹ نفره می شود و داوری همه جوره به ضررش است طبیعی است که به همه بازیکنان فشار وارد می شود اما ما باغیرت و مردانگی تا دقیقه آخر وقت های اضافه جنگیدیم و می توانستیم برنده این بازی باشیم. به هر حال من همه مسائل را به گردن می گیرم و در آن شرایط کسی پشت توپ برای زدن پنالتی نمی رفت اما من پنالتی را زدم و از مردم اصفهان عذرخواهی می کنم و مرا ببخشند.

او در پایان درباره اینکه قراردادش با باشگاه سپاهان  تمام شده است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر  از لحاظ روحی و روانی وضعیت خوبی ندارم و بعد از ریکاوری کردن درباره قراردادم می نشینم و فکر می کنم. 


بیشتر بخوانید:

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام شد

درگیری هواداران پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان

تمجید باشگاه رم از پرسپولیس


انتهای پیام/ 

اظهارات کیانی در پایان دیدار پرسپولیس - سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار