خبیری: از پیشنهاد تراکتورسازی به برانکو اطلاعی ندارم

مشاور مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: درمورد پیشنهاد تراکتورسازی به برانکو اطلاعی ندارم و حرفی نمی‌توانم بزنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین خبیری مشاور ایرج عرب، مدیر عامل باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران پس از دیدار مقابل سپاهان اظهار کرد: امیدوارم دیگر شاهداتفاقات تلخی که در بازی امروز رخ داد (درگیری هواداران) نباشیم، وظیفه ما آماده کردن تیم و به نمایش گذاشتن یک بازی جذاب است.

خبیری در ادامه گفت: هواداران ایران از هواداران انگلیس خشمگین‌تر که نیستند، اما چه اتفاقی افتاده است که الان در ورزشگاه‌هایشان با فاصله نیم‌متر از زمین بازی را تماشا می‌کنند و هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد؟ به نظرم باید یکبار برای همیشه این تعصبات رنگی از فوتبال برچیده شود وگرنه ما راضی نیستیم که تیم رقیب ما بیرون از زمین فحش بخورد یا سنگ به سرش برخورد کند.   عکس‌هایی دیده‌ام که واقعا ناراحت‌کننده بود. فوتبال اصلا ارزش رخ دادن این اتفاقات را ندارد که حتی یک آدم دچار ضرب و شتم شود.  

خبیری درباره حضور برانکو در تیم تراکتورسازی تبریز واکنش نشان داد و گفت: در این مسائل من نمی‌توانم صحبت کنم و اطلاعی ندارم و نمی‌دانم که تراکتورسازی درباره چه مواردی صحبت کرده است. برانکو با پرسپولیس قرارداد دارد و باشگاه پیشنهاد تمدید قرارداد بلندمدت را به او داده است.

وی در مورد اینکه تاج، رئیس فدراسیون فوتبال برگزاری اردو‌های خارج از کشور را برای تیم‌ها ممنوع کرده   واکنش نشان داد و گفت: این یک بحث مدیریتی است و من نمی‌توانم راجع به آن صحبت کنم و باید در هیئت مدیره بررسی شود. فدراسیون فوتبال اردو‌های خارجی را ممنوع نکرده  و فقط توصیه کرده که ارز از کشور بیهوده خارج نشود و در این باره صرفه‌جویی شود، اما عملکرد پرسپولیس در سال‌های پیش  خوب بوده که مشتری  برای اینکه در کشوری اردویش برپا کند زیاد وجود دارد.

وی افزود: پرسپولیس با این شرایط هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند، اما در هر صورت تصمیم‌گیری در این باره با مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه است که با مشورت برانکو تصمیم گرفته می‌شود که اردوی خارجی برگزار شود یا خیر.

خبیری درباره حواشی رخ داده در بازی تصریح کرد: من این مسائل را ندیده‌ام، اما اگر این اتفاقات رخ بدهد فرقی نمی‌کند که هواداران چه تیمی متضرر شوند. اینکه به هواداران ما و هواداران آن‌ها توهین شود یا درگیری به وجود بیاید کار قشنگی نیست. به هر حال باید هماهنگ کنیم و ببینیم که موضوع از چه قرار است، می‌توانیم از استادیوم خارج شویم یا خیر.


بیشتر بخوانید:

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام شد

درگیری هواداران پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان

تمجید باشگاه رم از پرسپولیس


انتهای پیام/

اظهارات خبیری پس از دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار