سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در حال حاضر کسی جرأت ندارد درباره اتفاقات مهندسی فوتبال و قهرمانی‌ها صحبت کند، اما بعد‌ها مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از باخت برابر تیم پرسپولیس و حذف از گردونه رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: در ابتدا از تیم خود یک تشکر می‌کنم که واقعا شرافت و مردانگی را در فوتبال نشان دادند و  بعد‌ها خیلی‌ها درباره این تیم و این بازی خواهند نوشت. شاید الان کسی جرأت نداشته باشد درباره اتفاقات مهندسی فوتبال و قهرمانی‌ها صحبت کند، اما بعد‌ها برای مردم مشخص خواهد شد که چه  اتفاقاتی به صورت مهندسی شده رخ داد که آقایان نتیجه اش را گرفتند. البته چیزی که مهم است قضاوت را باید برعهده مردم بگذاریم و بازی رفت گفتم که ۱۵ تیم یک بازی می کنند و یک تیم هم یک بازی دیگر می کند. مثال‌های زیادی وجود دارد که قانون برای خیلی‌ها یک مدل دیگری است و در سینه ناظر بازی می‌کوبند، اما ناظر جرات نمی‌کند گزارش کند. به ما فحش می‌دهند و تماشاچی ما را می‌زنند کسی جرات نمی‌کند اقدامی کند.

قلعه نویی: کسی جرات حرف زدن درباره اتفاقات مهندسی شده ندارد/ شاید جام نگرفتیم اما عزت گرفتیم

او ادامه داد: بازی رفت تیم ما برابر سپاهان برای من مشخص شد و صحبت هایم در آرشیو رادیو هست. به هر حال تبریک می‌گویم به جریانی که باعث شد که این اتفاقات رخ بدهد، اما به طور حتم نگاه مردم نگاه دیگری است و مثال زیادی هست که بازیکن اعتراف می‌کند که در نقل و انتقالات چه اتفاقاتی رخ داده است و کسی جرات نمی‌کند به این موضوع ورود کند. یک بازیکن در یکی از برنامه‌ها پربیننده می‌آید و می‌گوید چه اتفاقاتی رخ داد و چه جابه جایی‌هایی شد و این حرف‌ها به بایگانی رفت و خیلی مسائل هست که بخواهیم صحبت کنیم فایده‌ای ندارد و فوتبال همین است؛ و کاری نمی‌شود کرد. ما زورمان به آن جریان نمی‌رسید و امروز هم به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم و انشالله کارشناسان داوری یک بار برای همیشه خدا را در نظر بگیرند و واقعیت‌ها را بگویند. در باره این بازی هم خیلی اتفاقات رخ داد و شاید من اشتباه کرده باشم.  

بازیکن پرسپولیس فحش ناموسی به کی روش استنلی داد 

قلعه نویی درباره اظهارات برانکو مبنی بر اینکه تیم پرسپولیس بهتر بازی کرد، اظهار کرد:  دقایقی از بازی ما خوب کار کردیم و آن‌ها هم تیم پرسپولیس بودند و زمانی که  تیمت با ذهنیت وارد زمین مسابقه می‌شود از لحاظ روحی و روانی پایین می‌آید، چون این فصل اتفاقات زیادی برای تیم پرسپولیس حتی در جام حذفی رخ داد و اگر بازی هایشان را مرور کنید از نود ارومیه، سپیدرود رشت و تیم‌های دیگر خیلی چیز‌ها دستتان می‌آید. نظر برانکو بوده است، اما بازیکنش به کی روش استنلی فحش ناموسی می‌دهد و انگلیسی ۲، ۳ بار این فحش داد، اما گزارشی داده نمی‌شود. در بازی رفت در تهران به  سینه ناظر بازی زدند  و ناظر ترسید که گزارش رد کند. واقعا مسئولان بازی زمانی که هراس دارند که گزارش رد کنند ما چکار می‌توانیم بکنیم. امیر قلعه نویی را محروم می‌کنند، چون حرف حق می‌زند و ما به خودمان افتخار می‌کنیم و شرافتی که داشتیم شاید جام نگرفتیم، اما عزت گرفتیم. همه مردم همه مسائل را متوجه شدند و شما نگاه رنگی را کنار بگذارید بقیه مردم درباره این بازی و این لیگ و جام حذفی قضاوت می‌کنند.  

او درباره تعویض هایش گفت: ما زمانی که دیدیم وسط زمینمان خالی است با تعویض‌های خود بازی را تصاحب کردیم و بعد از اینکه ۱۰ نفره شدیم تعویض‌ها را عوض کردیم.  

قلعه نویی: کسی جرات حرف زدن درباره اتفاقات مهندسی شده ندارد/ شاید جام نگرفتیم اما عزت گرفتیم

پرسپولیسی ها مصونیت دارند 

سرمربی سپاهان درباره حضور خلیلی در اطراف نیمکت سپاهان گفت: آن‌ها می‌دانند مصونیت دارند و هر چه دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند و  به نیمکت ما می آیند و به سینه ناظر بازی می زنند  و محبت‌هایی که شامل حال آنهاست و هیچ کس ورود هم نمی‌کند. شما بازی سایپا و پرسپولیس ببینید چه اتفاقاتی رخ داد و بازی سپاهان و پرسپولیس چه اتفاقاتی رخ داد و مطابقت بدهید با رای‌هایی که صادر شد.

نگاه مردم نشان می دهد که اتفاقات رخ داده مهندسی شده بود 

قلعه نویی درباره اینکه سپاهان همه این مسائل را می‌دانست که اخراجی خواهد داشت، به لحاظ روانی سپاهان در تله افتاد، اظهار کرد: به هر حال تا دقیقه ۲۰، ۳ بازیکن ما کارت گرفتند و من به عینه دیدم که در تهران با آرنج به ناظر بازی می‌زنند و فحش می‌دهند و آن حرکات با دستشان نشان می‌دهند و هیچ کس کاری نمی‌کند. در این بازی هم با مشت به صورت کی روش زدند و با لگد به سیاوش یزدانی  زدند و تیمی که می‌بیند تا دقیقه ۲۰، ۳ کارت گرفته است از لحاظ روحی و روانی پایین می‌آید. ۲ پنالتی زن اول و دوم ما اخراج شدند و اگر بازی به ضربات پنالتی می رفت اولین پنالتی را قرار بود ایران پوریان بزند  و دومی هم کی روش بزند که هر 2 این بازیکنان اخراج شدند. ما ۹ نفره شدیم و این همه فشار بر روی ما بود و به همین علت  پنالتی هم خراب می‌شد و بحث فنی نکنیم، چون باید به این بازیکنان به لحاظ فنی افتخار کنیم. شما یهترین جواب را دادید  و زمانی که پرچم ژاپن می‌آورند و نشان می‌دهند این چه معنی دارد. چرا این کار را با تیم‌های دیگر نمی‌کنند و نگاه رنگی را کنار بگذارید از نگاه مردم متوجه می‌شوید که مهندسی شده است و جریانی در این قضیه وجود دارد. داور  یکسری عوامل دارد که آن‌ها هم تحت تاثیر این اتفاقات قرار می‌گیرندو به عینه می‌بینید که چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و انشالله مبارکشان باشد. من هم قهرمانی لیگ را تبریک می‌گویم و هم حضور در فینال جام حذفی را تبریک می‌گویم.  


بیشتر بخوانید:

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام شد

درگیری هواداران پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان

تمجید باشگاه رم از پرسپولیس


انتهای پیام/ 

اظهارات قلعه نویی پس از دیدار مقابل پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آذری
۱۸:۴۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
تبعض در فوتبال به نفع رنگ خاص.... تبعیض ها علیه سپاهان...
United States of America
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
قلعه نوعی
همیشه هر وقت باخته همین افاضات و داشته.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۳۲ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
تعویضات آخر مهندسی بود مافیا. وزیر گفته بود 2بازیکن رو ببری تو دوباره بیاری بیرون
اون پنالتی گل میشد بازم از مهندسی حرفی می زی
Iran (Islamic Republic of)
k1
۱۱:۲۴ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
حرف ديگه ميگن بعد ميرن ميگن جوش آورده بوديم و خيلي چيز هاي ديگه خداوكيلي ديشب از نظر داوري هيچ چيز غيرعادي غير از پنالتي كه مشكوك چيزي بي حسابي نديدم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
یعنی غیر طبیعی نبود که انها هرچی می خواستند اعتراض می کردند مشکلی نبود ولی سپاهانی ها تا اعتراض می کردند کارت می گرفتند تازه قسم هم می خوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۲ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
خوبه یک پنالتی باد آورده برات گرفتن ما باید طلبکار باشیم نه تو
آخرین اخبار