رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: برقراری امنیت در ورزشگاه ها برای حفظ جان هواداران از همه چیز مهم تر است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید فتاحی رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران پس از دیدار پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: از سال ۹۲ در آیین نامه رقابت های جام حذفی مقرر شد تا بازی‌ها به صورت تک حذفی برگزار شود، قانون ۵۰ -۵۰ از ابتدا وجود داشته و مدارک هم در این رابطه موجود است.

او در ادامه افزود: در لیگ هم باید قانون ۹۰ - ۱۰ اجرا شود و همچنین در دربی، اما چرا این اتفاق رخ نمی‌دهد؟ دلیل آن هم امنیتی است. ۳۰ درصد به پرسپولیسی‌ها دادیم، اما آن‌ها ظرفیت شان را تکمیل نکردند.

فتاحی ادامه داد: جان آدم‌ها از همه چیز بالاتر است و به دلیل امنیت بود که بازی ذوب آهن در آسیا را لغو کردند. هواداران سپاهان هم ظریفیت شان را تاحدودی پر نکردند.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر در پایان گفت: سال گذشته در بازی استقلال و صنعت نفت هم تعدادی هواداران کم بود و ظرفیت شان را تکمیل نکردند و حتی ۱۰ درصد هم پر نشد چه برسد به ۳۰ یا ۵۰ درصد، امنیت و جان انسان‌ها از همه چیز بالاتر است و در دربی تهران نیز هواداران حضور پر شوری داشتند، اما اتفاق خاصی رخ نداد. برای میزبانی فینالی جام حذفی ۳-۴ گزینه داشتیم که سرانجام ورزشگاه شهدای فولاد به عنوان میزبان انتخاب شد.

فتاحی در پایان تصریح کرد: فوتبال ما در جام ملت‌های آسیا از اعتراض به داوری ضربه خورد. بازیکنان و باشگاه‌ها باید رعایت کنند و همچنین باشگاه‌ها در قرارداد بازیکنان بیاورند که کارت بی مورد دریافت نکنند.

انتهای پیام/

اظهارات فتاحی در پایان دیدار پرسپولیس - سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار