جمشید سارانی با صدور حکمی از سوی استاندار سیستان وبلوچستان به عنوان بخشدار دشتیاری چابهار منصوب و معرفی شد.

بخشدار دشتیاری چابهار منصوب و معرفی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، جمشید سارانی با صدور حکمی از سوی استاندار سیستان وبلوچستان به عنوان بخشدار دشتیاری چابهار منصوب و معرفی شد.

احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در این حکم خطاب به جمشید سارانی ابراز امیدواری کرده است که با اتکال به خداوند متعال و در سایه منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با استفاده از کلیه امکانات در تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و جلب مشارکت‌های مردمی و هم اندیشی با استفاده از خرد جمعی در جهت خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف آن بخش کوشا باشد.

سارانی پیش از این به عنوان کارمند فرمانداری چابهار، بخشدار فنوج، دبیر ستاد انتخاباتی در دوره‌های مختلف مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه چابهار و ریاست جمهوری در شهرستان چابهار، کارشناس سیاسی انتظامی بخشداری دشتیاری، مسئول دفتر سیاسی و انتخابات فرمانداری چابهار و بخشدار پلان مشغول خدمت بوده و بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در وزارت کشور را دارد.

بخش دشتیاری با جمعیت ٨٠ هزار نفری هم مرز با کشور پاکستان است و از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شیلاتی، گردشگری و کشاورزی برخوردار است.

انتهای پیام/ع

انتصاب بخشدار دشتیاری چابهار 

برچسب ها: استانداری ، فرماندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار