طی مراسمی و با حضور معاون امور استان‌های استاندارد و تحقیقات مسعود جوادی به عنوان مدیرکل اداره استاندارد انتخاب شد و از تلاش‌های اسماعیل عاقلی قدردانی شد.

مسعود جوادی مدیر کل اداره استاندارد سیستان وبلوچستان شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،صالح زاده معاون امور استان‌های سازمان ملی استاندارد در آئین تکریم و معارفه مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اظهار داشت: سازمان ملی استاندار به پشتوانه نیرو‌های متخصص در پیشبر اهداف تعریف شده موفق بوده است.

وی افزود:موفقیت‌های سازمان با وجود تحریم‌ها در حوزه بین الملل چشمگیر بوده و در بسیاری از شاخص‌ها ارتقای رتبه داشته ایم.

وی افزود: برای اولین بار یکی از ۱۵کرسی مدیریت ایزو به ایران تعلق دارد و این یکی از موفقیت‌های این بخش است.

وی تصریح کرد: سازمان ملی استاندارد عضو فعال کمیته ارزیابی انطباق و هیئت مدیره کشور‌های اسلامی است و این مهم ارزشمند است.

وی ادامه داد: طی یکسال گذشته ۴۰۰هزار بازرسی از مراکز عرضه صورت گرفته که توانسته بخشی از مشکلات موجود در حوزه کیفیت کالا را رفع و اعتماد مردم را جلب می‌کند.

معاون امور استان‌های اداره استاندارد کفت: استاندارد پلی برای دستیابی به رونق اقتصادی است و انشالله با همکاری و تلاش همه ملت ایران تحریم‌ها را پشت سر خواهیم گذاشت.

مدیرکل سابق اداره استاندارد و تحقیقات استان هم در این مراسم گفت: طی چند سال اخیر اقدامات متعددی در بحث حمایت از تولید ملی، حمایت از کالای ایرانی و ارتقا کیفیت و نهادینه شدن فرهنگ استاندارد اجرایی شده است .

وی افزود: هم اکنون ۱۱ اداره و چهار معاونت در استان راه اندازی شده در حالیکه در گذشته اداره کل استاندارد و تحقیقات کوچک و تنها در شهر زاهدان فعالیت می کرد .

وی تصریح کرد: امضای ۱۹ تفاهم نامه و راه اندازی ۴ دفتر در دانشگاه‌ها از جمله اقدامی است که بمنظور ترویح فرهنگ استاندارد اجرایی شده است .
وی بیان کرد: تلاش برای ایجاد نمایندگی در شهرستان سرباز، زابل و سراوان و خرید زمین و ایجاد بنا و تجهیز و راه اندازی نمایندگی از دیگر اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام/گ

انتصاب مدیرکل اداره استاندارد سیستان وبلوچستان

برچسب ها: انتصاب ، استاندارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار