موهبتی گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشانه وحدت مردم نسبت به موضوع قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین است.

طاهر موهبتی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس نشان دهنده بصیرت بالای مردم کشورمان نسبت به شناخت دشمنان انقلاب و مسلمانان جهان است و این راهپیمایی به نوعی اعتراض  به سرنوشت مردم مظلوم فلسطین است.

موهبتی گفت: روز قدس توسط معمار کبیر انقلاب پایه ریزی شده است و راهپیمایی در این روز باعث همدلی و وحدت بیشتر مسلمانان جهان در مبارزه با استکبار جهانی است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان و استکبار جهانی هر روز ظلم و جنایت‌های بیشتری به مردم مظلوم و بی‌دفاع در هر نقطه‌ای از دنیا اعمال می‌کنند، تاکید کرد: ایران در برابر مظلومان جهان که مورد ظلم و ستم قرار می‌گیرند، همیشه حساسیت نشان داده است و از ملت مظلوم فلسطین تا حد توانش دفاع می‌کند.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ادامه داد: متاسفانه امروزه حقوق بشر سازمان ملل متحد هیچ برخوردی نسبت به جنایت‌های بی‌شرمانه اسرائیل در فلسطین ندارد و فقدان وحدت بین حاکمان کشور‌های مسلمان، جهان اسلام را به شدت تهدید می‌کند.

بی تفاوتی حاکمان کشورهای اسلامی  به اقدامات بی شرمانه اسرائیل در منطقه

موهبتی تاکید کرد: مسئولان سازمان‌های جهانی و حاکمان  کشورهای مسلمان نسبت به جنایت‌های اسرائیل بی‌تفاوت هستند و اعتراض جهانیان به  این مسئله با حضور پُر شور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان داده می‌شود.

وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس خط بطلانی به رویه مسئولان و نادیده گرفتن مردم فلسطین است زیرا امروزه رژیم اشغالگر قدس ظلم و ستم زیادی بر مردم مسلمان فلسطین وارد می‌کند.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: شهید مطهری نیز بار‌ها در مبارزات خود علیه رژیم طاغوت از ملت مسلمان فلسطین به شدت دفاع کرده است، اما روز قدس به وسیله معمار کبیر انقلاب یعنی حضرت امام خمینی (ره) پایه ریزی شده است.

موهبتی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس باعث اقتدار بیشتر ایران و وحدت مردم نسبت به موضوع قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین است، البته باعث بیداری حاکمان کشور‌های اسلامی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار