«شارون افک» دادستان نظامی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد نظامیانی که در جریان درگیری‌ها، فلسطینی‌ها را به قتل برسانند از «مصونیت» برخوردار هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه عرب ۴۸، دادستانی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به افرادی که در کشتار فلسطینی‌ها در خلال درگیری‌ها و یا وقوع هر رخدادی در سرزمین‌های اشغالی دست داشته باشند، مصونیت قضایی اعطا کرد.

«شارون افک» دادستان نظامی رژیم صهیونیستی از وجود مصوبه‌ای در ارتباط با اعطای مصونیت کامل به سربازانی خبر داد که فلسطینی‌ها را به قتل می‌رسانند. این مسأله از طریق حمایت قضایی با وجود ارائه لایحه اتهاماتی علیه آنان در دادگاه‌های نظامی و غیرنظامی صورت می‌گیرد.

روزنامه هاآرتص اعلام کرد طبق گزارش سال ۲۰۱۸ دادستانی نظامی رژیم صهیونیستی، فرماندهان و سربازان در یگان‌های عملیاتی، اطلاعاتی و سایبری برای سناریو‌هایی که از آن‌ها درخواست می‌شود، آموزش دیده اند. این روزنامه همچنین به نقل از شارون افک، دادستان نظامی رژیم صهیونیستی نوشت: هر سربازی که در معرض خطر قرار گیرد و یک فلسطینی را به قتل برساند، از او در دادگاه‌های نظامی حمایت کامل به عمل خواهد آمد.

این روزنامه همچنین نوشت دادستان نظامی رژیم صهیونیستی دستور انجام تحقیقات در ارتباط با ۱۱ پرونده‌ای را داد که از مارس ۲۰۱۸ بوقوع پیوسته است. گفتنی است این اقدام، در جهت قانونی کردن قتل مردم فلسطین صورت می گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار