سازمان بسیج سازندگی کشور با ارسال نامه‌ای به سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما، از تلاش‌های این شبکه در راستای پوشش خدمات جهادگران بسیجی تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر سازمان بسیج سازندگی کشور از شبکه قرآن سیمابه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با ارسال نامه‌ای به مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، از تلاش‌های این شبکه در راستای پوشش رسانه‌ای خدمات جهادگران بسیجی تقدیر و تشکر کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: شما مدیران پرتلاش در عرصه رسانه، همزمان با سالروز تاسیس بسیج سازندگی، امسال با تلاش و همت خستگی‌ناپذیر خویش بر آن شدید تا برنامه‌ها، عملکردها، دستاوردها و خدمات این سازمان را به اطلاع مردم برسانید و به نیکی حق مطلب را ادا کردید.

به پاس رسالت‌ فعالیت‌های صادقانه و کوشش‌های بی شائبه و بی‌دریغی که شما تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی مبذول داشته‌اید، همت والای شما در انعکاس اخبار و اطلاعات خدمات جهادگران بسیجی و خدمت گذاران به ولی نعمتان انقلاب اسلامی در سال رونق تولید به جامعه را می‌ستاییم و بر خود وظیفه می‌دانم از سعی و تلاش جنابعالی و همکارانتان تقدیر و تشکر نمایم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: قرآن ، احادیث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار