نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت:ذخایر موجود مجتمع معدنی طلای موته با فعالیت مستمر مهندسان و کارگران، حداکثر تا دو سال آینده نیاز این مجتمع فرآوری را تأمین خواهد کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت معدن طلای موته با همکاری‌های وزارت صنعت معدن و اداره کل محیط‌زیست استان اصفهان توسعه می‌یابد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی افزود: در نشستی با علی مقدم معاون بهره‌برداری و اکتشاف شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، علیرضا طالاری مدیرعامل مجتمع طلای موته و دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای موته مقرر شد با توجه به اکتشاف‌های اخیر ذخایر طلا، مجوز‌های های لازم بهره‌برداری گرفته شود.

وی گفت: ذخایر موجود مجتمع معدنی طلای موته با فعالیت مستمر مهندسان و کارگران، حداکثر تا دو سال آینده نیاز این مجتمع فرآوری را تأمین خواهد کرد.

حاجی‌دلیگانی افزود: آموزش جوانان روستا برای ساخت مصنوعات طلا و نقره، تکمیل سالن نیمه‌کاره ورزشی روستا با همکاری مجتمع طلای موته و اولویت بکارگیری نیرو‌های جدید این مجتمع معدنی از جوانان بومی روستای موته و واگذاری برخی از کار‌های ساختمانی معدن به شرکت محلی این روستا ازدیگر توافق‌های این نشست بود.

در معدن طلای موته با فعالیت ۲۵۰ نیروی کار و استخراج سالانه حدود ۲۰۰ کیلوگرم طلا در ۵۰ کیلومتری شهر میمه واقع است.

انتهای پیام/م

 

افزایش تولید طلا از معدن موته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.