رئیس اداره گردشگری شهرداری کرمانشاه از به اجرا درآمدن فاز دوم طرح سفیران گردشگری در این استان خبر داد و گفت : فاز ۲ این طرح با تعدادی از اصناف، مشاهیر و توده‌های مردمی فعال آغاز شده است.

 به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،طرح سفیران گردشگری کرمانشاه طرحی است که اسفند‌ماه سال گذشته با جامعه آماری مدارس، دبستان و پیش‌دبستانی آغاز شد.

این طرح با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در ۲ مقطع پیش‌دبستانی و دبستانی به اجرا درآمد بدین صورت که با آموزش تعدادی از کودکان این مقاطع به‌عنوان سفیر گردشگری اقدام به معرفی کرمانشاه در سفر‌های نوروزی خود و حتی در استان کرمانشاه به‌عنوان میزبان کردند.

طرح سفیران گردشگری پس از استقبالی که از آن شد در حال ورود به فصل تازه‌ای است، آنگونه که رئیس اداره گردشگری شهرداری کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار فارس می‌گوید، فاز دوم طرح سفیران گردشگری در ادامه برنامه‌های گردشگری شهرداری کرمانشاه به اجرا درآمده است.

ایمان درخشی اظهار داشت: فاز ۲ طرح سفیران گردشگری با تعدادی از گروه‌های هدف، نظیر اصناف، مشاهیر، و توده‌های مردمی فعال آغاز شده و ان‌شاءالله بازخورد‌های آن در روز‌های آتی منتشر می‌شود.

وی افزود: طرح مذکور از مهرماه سال‌جاری در مقاطع دیگر تحصیلی اعم از راهنمایی، متوسطه و دانشگاه‌ها با جامعه آماری وسیع‌تری ادامه خواهد یافت .

 

 

انتهای پیام/د

فاز ۲ طرح سفیران گردشگری با تعدادی از اصناف، مشاهیر و توده‌های مردمی فعال آغاز شده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.