شهردار کرمانشاه از فضای نامناسبی که قلیان‌سرا‌ها در سطح پارک‌ها ایجاد کرده‌اند انتقاد کرد و گفت: جمع آوری قلیان فروشی‌های سطح پارک‌ها بر عهده شهرداری نیست.

قلیان‌سرا‌ها در سطح پارک‌ها فضای نامناسبی ایجاد کردندبه گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سعید طلوعی  شهردار کرمانشاه  با بیان اینکه  ایجاد امنیت در پارک‌ها با شهرداری نیست گفت: لازمه این کار این است که از مراجع قضائی گرفته تا نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های ذیربط دست به دست هم دهیم و فضای امنی را ایجاد کنیم.

وی از فضای نامناسبی که قلیان فروشی‌ها در سطح پارک‌ها ایجاد کرده‌اند انتقاد و بیان  کرد: جمع آوری قلیان فروشی‌های سطح پارک‌ها بر عهده شهرداری نیست و هم اکنون شاهدیم که قلیان‌ها فضای مناسبی در پارک‌ها به خصوص پارک شرقی و غربی به وجود آورده است.

وی گفت: توسعه خیابان مدرس، اجرا کردن طرح بی آر تی در سطح شهر و بسیاری موارد دیگر را در دستور کار داریم در پل قره سو نورپردازی داشتیم، اما در یک شب حدود ۷۰۰ متر کابل شهرداری به سرقت رفت و در خصوص نصب تجهیزات امنیت نداریم بیش از ۲ میلیون نهال  کاشتیم ، اما فردای روز بعد آن‌ها هم به سرقت رفتند که واقعاً همچین اتفاقی را در جا‌های دیگر مشاهده نمی‌کنیم.

وی اذعان داشت: مردم کرمانشاه مردمی هستند که بی توجهی زیادی از سوی مسئولین به آن‌ها شده است باید کاری کنیم که این توجهات برگردد تا مردم نیز انگیزه بیشتری برای توجه به زیباسازی شهر داشته باشند شهر کرمانشاه بیمار است و تنها راه علاج آن همدلی و همکاری مسئولین است تا بتوانیم مشکلات را حل و فصل کنیم.

عدم وجود روشنایی مناسب در پارک‌ها، سرقت تجهیزات رفاهی و تفریحی در پارک‌ها، عدم استاندارد لازم تجهیزات بازی و تفریحی در پارک‌ها، توزیع مواد مخدر در پارک‌ها، معتادین متجاهر، ساخت و ساز‌ها و احداث حصار‌هایی توسط میراث فرهنگی در محدوده پارک‌ها، تجمع دست فروشان و متکدیان، نداشتن نماز خانه فعال  از جمله مشکلاتی بود که جهت ارائه راهکار در این جلسه عنوان شد.

 

انتهای  پیام/ز

 

اجرا کردن طرح بی آر تی در سطح شهر

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.