معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مراکز غیردولتی بهزیستی استان یزد گفت: ۱۹۹ پایگاه جمع آوری فطریه، در سراسر استان آماده دریافت زکات فطره و کفاره روزه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حسین بمانی معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مراکز غیردولتی بهزیستی استان یزد از آمادگی ۱۹۹ پایگاه جمع آوری فطریه، در سراسر استان خبر داد و گفت: این پایگاه‌ها در قالب ۳۹ مؤسسه خیریه و ۱۶۰ مؤسسه است که زیر نظر بهزیستی اقدام به جمع اوری زکات فطره و کفاره روزه داران می‌پردازد.

وی افزود: پارسال مبلغ یک میلیارد و ۵۱۶ میلیون ریال فطریه به وسیله مراکز و مؤسسات غیردولتی تحت نظارت بهزیستی در استان جمع آوری شد.

بمانی با اشاره به اجرای طرح ضیافت مهر رمضان در بهزیستی گفت: با اجرای این طرح پارسال، مبلغ ۲ میلیارد و ۳۳۸ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی به وسیله مردم و خیران به مددجویان پرداخت شد.

وی افزود: همچنین در این سال بسته‌های غذایی به مبلغ ۸ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال بین جامعه هدف بهزیستی توزیع شد.

بمانی گفت: حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی به شماره ۲۱۶۳۴۵۵۸۰۵۰۰۶ بانک کشاورزی و شماره کارت ۲۷۱۶-۰۰۰۵-۷۰۷۰-۶۰۳۷ بانک کشاورزی آماده دریافت کمک‌های مردمی به بهزیستی استان یزد است.

معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مراکز غیردولتی بهزیستی استان یزد گفت: دارندگان کارت‌های بانک‌های عضو شتاب با مراجعه به سایت سازمان بهزیستی استان یزد به نشانی http://swo.ir/fa/payment.php و وارد کردن اطلاعات مورد نظر به صورت آنلاین، مبلغ فطریه و کفاره، نذورات و کمک‌های نقدی خود را برای صرف در امور خیریه بهزیستی پرداخت کنند.

انتهای پیام/ی

آمادگی پایگاه  های جمع آوری فطریه، در سراسر استان

برچسب ها: بهزیستی ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.