معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: بازرسی‌های انجام شده از قنادی‌های شهرستان‌های زیر پوشش این دانشگاه در ماه مبارک رمضان منجر به پلمب چهار باب قنادی متخلف شد.

چهار قنادی متخلف در سیستان و بلوچستان پلمب شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سید مهدی طباطبایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان اظهار داشت: بازرسی‌های انجام شده از قنادی‌های شهرستان‌های زیر پوشش این دانشگاه در ماه مبارک رمضان منجر به پلمب چهار باب قنادی متخلف شد.

وی افزود: با توجه به افزایش خرید زولبیا بامیه در ماه مبارک رمضان بخشی از فعالیت بازرسان سلامت محیط این دانشگاه به بررسی دقیق وضعیت اماکن تولید و عرضه این اقلام اختصاص دارد.

وی افزود: ۸۲ بازرس در قالب ۴۱ تیم در این طرح بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی نظیر هتل‌ها، رستوران‌ها و اماکن بین راهی شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نظارت می‌کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان ادامه داد: این طرح با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه، مسافران، پیشگیری از بروز مشکلات بهداشتی و اپیدمی‌های بیماری‌های منتقله از آب و غذا به اجرا درآمده است.

وی خاطر نشان کرد: سامانه گویای ۱۹۰ به طور شبانه روزی آماده رسیدگی به شکایات بهداشتی هموطنان است.

انتهای پیام/ع

پلمب چهار باب قنادی متخلف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار