۵۳ چاه غیر مجاز در شهرستان ایرانشهر با همکاری دستگاه‌های اجرایی و قضایی پلمب شده است.

برخورد قضایی با صاحبان چاه‌های غیر مجاز /۵۳ چاه غیرمجاز در ایرانشهر پلمپ شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان در کار گروه قضایی صیانت از منابع آب استان گفت: در ایرانشهر حدود ۹۰۰ چاه غیر مجاز وجود دارد که برخورد قضایی با متخلفان با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

حمیدیان با اشاره به وضعیت کم آبی در استان، از مسئولان و اعضای کارگروه خواست تا ضمن اعمال سیاست‌های حمایتی و تشویقی برای بهره برداران کم مصرف، برای تغییر الگوی کشت و تغییر روش‌های آبیاری تلاش مضاعف کنند.

همچنین در این جلسه داوودی فرماندار ایرانشهر با بیان اینکه ایرانشهر یکی از قطب‌های کشاورزی استان است گفت: نصب کنتور‌های هوشمند، جایگزینی روش‌های آبیاری نوین به جای آبیاری غرق آبی و حفر چاه‌های جذبی در منازل برای جمع آوری آب باران از جمله راه‌های صیانت و استفاده بهینه از منابع آب است.

انتهای پیام/گ

پلمب چاه های غیرمجاز در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ا
۰۸:۳۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
.کی پلمب شده اونوقت؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بلوچ
۰۸:۲۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
تا جایی که من میدونم فقط 48 یا 49 چاه در سال 94 پر و پلمب شدند.
Iran (Islamic Republic of)
بلوچستانی
۰۸:۲۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
اگر 53 حلقه چاه ان هم در فصل کشت پلمب شده، کار بزرگی بوده.تصویری که گذاشتین چاه فعاله نه پلمب.تصاویر پلمب چا ها را هم بزارید تا مردم ببینن و دیگر صاحبان چاه های غیر مجاز مجبور بشن داوطلبانه چاهها را پلمب کنند.
آخرین اخبار