معاون فرهنگی هنری سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: نشست هایی با موضوع افول صهیونیسم در مساجد، پایگاه های بسیج و مراکز علمی برگزار می شود؛ اینفوگرافی هایی این موضوع طراحی و درتیراژ های بالا توزیع خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،میثم رضوان پور معاون فرهنگی هنری سپاه صاحب الزمان اصفهان ضمن با اشاره به مجموعه فعالیت‌های معاونت فرهنگی و هنری سپاه صاحب الزمان (عج) در روز جهانی قدس، گفت: امسال پایگاه‌های مقاومت بسیج با توجه به ویژگی‌های خاص زمانی سعی دارند تا اقدام گسترده‌ای برای میزبانی از مردم روزه دار انجام دهند.

وی افزود: درب تمامی پایگاه‌های بسیج از ساعت ۱۰ صبح در مسیر‌های محل تجمع به روی مردم باز خواهد بود و ساعت ۱۰:۳۰ هم مردم از این محل‌ها به سمت میدان امام خمینی (ره) حرکت خواهند کرد.

معاون فرهنگی هنری سپاه صاحب الزمان اصفهان درباره برنامه‌های در نظر گرفته شده در این روز، بیان کرد: ۴۰۰ گروه سرود به مناسبت روز قدس و به صورت زنده در سطح استان اصفهان به اجرای برنامه می‌پردازند همچنین اینفوگرافی‌هایی با موضوع افول صهیونیسم طراحی و درتیراژ‌های بالا توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۸ نماهنگ با موضوع روز قدس در نزدیکی ایام منتهی به روز قدس منتشر می‌شود، در کنار این برنامه ها، نشست‌هایی با موضوع افول صهیونیسم در مساجد، پایگاه‌های بسیج و مراکز علمی برگزار می‌شودهمچنین لازم به ذکر است که فضاسازی شهری و تبلیغی در همه رده‌های سپاه و بسیج انجام خواهد شد.

میثم رضوان پور با اشاره به برنامه‌های مربوط به برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره)، تشریح کرد: ۲۵۰۰ نفر از ۴ شهرستان اردستان، کاشان، نطنز و آران و بیدگل بعد از ظهر سه شنبه ۱۴ خرداد و پس از نماز ظهر به سمت مرقد امام حرکت خواهند کرد و برنامه مربوطه نیز ساعت ۴ بعد از ظهر با سخنرانی رهبر معظم انقلاب آغاز می‌شود.

وی در پایان گفت: امسال آخرین سالی است که به صورت محدود برای این مراسم اعزام صورت می‌گیرد و از سال آینده این اتفاق مانند گذشته و به صورت بسیار گسترده با اعزام ۲۳ هزار نفری انجام خواهد شد.


انتهای پیام/م

 

برنامه های سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان برای روزقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.