مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: از آنجا که ممکن بود ارتحال امام خمینی (ره) با عید فطر همزمان شود، قرار بر این شد تا برنامه‌های سالروز ارتحال امام در روز ۱۳ خرداد برگزار شود؛ در روز‌های سیزده و ۱۴ خرداد برنامه‌ای برپا خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عسگری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در جریان نشست خبری اعلام برنامه‌های روز قدس، گفت: به ابتکار حضرت امام (ره) و در دفاع از مظلومین فلسطین، جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس انتخاب شده و راهپیمایی عظیمی در تمام دنیا برگزار می‌شود که نمادی است از مقاومت ملل حامی فلسطین است.

وی در ادامه افزود: تلاش آمریکا برای مبارزه و مذاکره با ایران نشان دهنده اقتدار جبهه مقاومت است؛ این روز‌ها صهیونیست‌ها در حصاری محبوس و زندانی اند و مطمئنیم که رویای نیل تا فرات را با خود به گور می‌برند همچنین باید در نظر داشت که این‌ها همه از دستاورد‌های انقلاب است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در ادامه گفت: با وجودی که دشمن تلاش می‌کند تا از طریق برخی کشور‌های عربی ایران ستیزی را گسترش دهد، اما معادلات آن به هم می‌ریزد چراکه ایران اسلامی در روز قدس چهره واقعی آمریکا و صهیونیسم را به دنیا نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب پایان اسرائیل نزدیک بوده و این برای همه ملل ظلم ستیز جهان امیدی است که به زودی به واقعیت می‌پیوندد؛ جنگ‌های مختلفی که منجر به شکست ارتش خون خوار صهیونیستی شد؛ به امید خداوند متعال با مقاومت و پایداری در این مسیر نماز وحدت را در مسجد الاقصی خواهیم خواند.


عسگری افزود: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته و از آنجا که ممکن بود ارتحال امام خمینی (ره) با عید فطر همزمان شود، قرار بر این شد تا برنامه‌های مربوط به سالروز ارتحال امام در روز ۱۳ خرداد برگزار شود تا بتوانیم ذیل برگزاری این برنامه ها، به معرفی ابعاد شخصیتی حضرت امام برای مردم و مخصوصا جوانان بپردازیم.

وی پیرامون برنامه‌های مربوط به سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اشاره کرد: ساعت ۹ صبح روز سیزده خرداد در محل گلستان شهدای اصفهان برنامه‌ای با سخنرانی استاد دولابی و در روز ۱۴ خرداد در مهد قرآن کریم برنامه‌ای با حضور آیت الله اراکی برپا خواهد شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اقدام این سازمان در جهت اعزام کاروان‌های مختلف از شهرستان‌های نزدیک به مرقد امام خمینی (ره)، بیان کرد: در راستای برگزاری هرچه پرشور‌تر مراسم ارتحال امام در مرقد پیر فرزانه انقلاب، از برخی شهرستان‌های نزدیک مثل آران و بیدگل، نطنز و کاشان به این مرقد امام خمینی تعدادی از داوطلبان را اعزام خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: مراسم بزرگداشت شهدای ۱۵ خرداد به دلیل تقارن با عید فطر دیرتر و در تاریخ ۱۷ خرداد از ساعت ۹:۳۰ صبح در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود، در این برنامه نیز دکتر مقدم فر، مشاور عالی فرهنگی سپاه پاسداران سخنران خواهند بود.


انتهای پیام/م

 

نشست خبری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.