مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: سخنرانی مراسم روز قدس اصفهان بر عهده جانشین فرمانده نیروی قدس، سردار قاآنی خواهد بود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جعفر عسگری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای برگزاری راهپیمایی روز قدس، گفت: هماهنگی‌های مربوط به راهپیمایی روز قدس طی ۲ الی ۳ نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرائی انجام شده؛ در جریان این نشست‌ها هشت مسیر به منظور برگزاری راهپمایی به مقصد میدان امام خمینی مصوب شد.

وی افزود: راهپیمایی از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از ابتدای مسیر‌ها آغاز خواهد شد و قرار است تا توده‌های مردمی ساعت ۱۱، برای شروع مراسم در میدان امام گردهم آیند؛ سخنرانی این مراسم بر عهده جانشین فرمانده نیروی قدس، سردار قاآنی خواهد بود و نماز جماعت نیز به امامت آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد برگزار می‌شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: تبیین موضوعات و سیاست‌ها و همچنین تشویق مردم به شرکت در راهپیمایی از وظایف مهم رسانه هاست و امیدواریم که با کمک خبرگزاری ها، نشریات و پایگاه‌های خبری مراسم خوبی در اصفهان برگزار شود.

وی در مورد نقش مهم اصفهان در انعکاس این رویداد خاطر نشان کرد: اصفهان پس از تهران بیشترین تاثیرات رسانه‌ای را دارد که باید مورد توجه قرار گیرد؛ از طرف دیگر میدان امام خمینی (ره) از اخص مکان‌هایی است که مراسمات مهمی مثل راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن ماه، یادواره‌های شهدا و مراسمات دیگری از این قبیل در آن برگزار شده که می‌تواند تداعی گر پیام‌ها و رهاورد‌های انقلاب در ذهن افراد باشد.


انتهای پیام/م

 

برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان برای راهپیمایی روز قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.