مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت:در جلسه‌ای با حضور نماینده سازمان لیگ مصوب شد که سهمیه هواداران بازی جام حذفی ۷۰ به ۳۰ درصد باشد.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت سهمیه تماشاگران بازی جام حذفی اظهار کرد: بعد از جلسات متعددی که با حضور اعضای شورای تامین استان اصفهان و نماینده سازمان لیگ برگزار شد در نهایت مقرر شد که سهمیه تماشاگران بازی تیم ما برابر نیم پرسپولیس در چارچوب جام حذفی ۷۰ به ۳۰ درصد باشد.

او درباره اینکه باشگاه سپاهان مشکلی با میزان سهمیه اعلامی ندارد، گفت: نه فقط از هواداران خود خواهش می‌کنم که فقط تیم خود را تشویق کنند و فرهنگ غنی اصفهان را در بازی فردا به همگان نشان بدهند. تیم ما هم آماده این بازی است و با قدرت به زمین مسابقه می‌رویم تا ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

تابش درباره برنامه ریزی برای این بازی گفت: طبق مصوبه شورای تامین بلیت فروشی از ساعت ۹ صبح فردا شروع می‌شود و ورزشگاه انقلاب واقع در دروازه شیراز (میدان آزادی) محل بلیت فروشی برای تماشاگران پرسپولیس است و ۳ منطقه دیگر در اختیار تماشاگران اصفهانی است تا بلیت تهیه کنند. علاوه بر این درب ورزشگاه نقش جهان برای هواداران ساعت ۱۷ بعداز ظهر باز می‌شود. جایگاه هواداران ۲ تیم هم در ورزشگاه مشخص است و از کنار جایگاه ویژه به سمت شمال ورزشگاه برای تماشاگران پرسپولیس است و مابقی هم برای هواداران سپاهان است.

او در پایان خاطر نشان کرد: کومان و کی روش استنلی برای این بازی مشکلی ندارند و فقط جلال علی محمدی قادر به همراهی تیم ما در این بازی نیست.


بیشتر بخوانید:

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار مقابل سپاهان برگزار شد

تجهیز ورزشگاه نقش جهان به دوربین‌های مدار بسته

مدیرعامل پرسپولیس وارد اصفهان شد


انتهای پیام/ 

اظهارات تابش درباره سهمیه تماشاگران بازی سپاهان و پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
از مسئولان تقاضا دارم حالا که باشگاه سپاهان مصوبه 50 50 رو ندیده با توجه به اینکه برگذاری بازی به صورت تک بازی نیز در ادامه همین مصوبه بوده که توسط باشگاه سپاهان نقض شده بازی را به صورت رفت و برگشت برگذار کنند
آخرین اخبار