مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر قرار باشد در هر استانی قانون خودشان اجرایی شود فکر نمی‌کنم دیگر بتوان مسابقات لیگ را برگزار کرد.

عرب: امیدوارم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از قوانینی که وضع می شود دفاع کنندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج عرب مدیرعامل باشگاه فوتبال پرسپولیس در مورد تقسیم سکو‌های ورزشگاه نقش جهان برای دیدار مقابل سپاهان اصفهان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: از ابتدا تاکید ما روی قانون بوده است. هم فتاحی مسئول برگزاری مسابقات اعلام کرد این دیدار ۵۰-۵۰ خواهد بود و هم بهاروند، آیین نامه مربوطه نیز در مطبوعات و رسانه‌ها منتشر شد. امیدوارم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از قوانینی که وضع می‌شود دفاع کنند.

او در پاسخ به این سوال که اگر ظرفیت ورزشگاه به شکل ۷۰-۳۰ تقسیم شود چه عکس العملی خواهند داشت گفت: در ابتدا باید بفهمیم علت این اتفاق چیست. اگر قرار باشد در هر استانی قانون خودشان اجرایی شود فکر نمی‌کنم دیگر بتوان مسابقات لیگ را برگزار کرد. گاهی اوقات با توجه به شرایط موجود شاید یک دیدار به علت حساسیتی که دارد زمانش تغییر کند طبیعی است در استان‌ها چنین تصمیماتی گرفته شود، اما یکسری قواعد وجود دارد که نباید تغییر کند.

عرب در مورد حواشی به وجود آمده برای بیرانوند و برخوردی که با مامور نیروی انتظامی داشته است بیان کرد: از ابتدا سعی کردیم ایجاد آرامش کنیم و از آن مامور نیروی انتظامی دعوت کردیم تا به همراه معاونت فرهنگی اجتماعی در باشگاه حضور پیدا کنند. از طرف باشگاه هم سرپرست تیم و بیرانوند را دعوت و سعی کردیم یک صلح و صفایی برقرار شود، اما از طرف نیروی انتظامی کسی به باشگاه نیامد. بالاخره اتفاقی که می‌افتد نباید سعی کنیم موضوع خیلی ادامه پیدا کند. تا آنجا که من می‌دانم بیرانوند هم برای بازی فردا مشکلی ندارد و به حکم صادر شده از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اعتراض کرده‌ایم.


بیشتر بخوانید:

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار مقابل سپاهان برگزار شد

تجهیز ورزشگاه نقش جهان به دوربین‌های مدار بسته

مدیرعامل پرسپولیس وارد اصفهان شد


انتهای پیام/

صحبت های عرب پیش از دیدار سپاهان و پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار