رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی سیستان و بلوچستان گفت: ۳۷۰ نفر بینا و شنوا سنج، مراقبین سلامت و کارشناسان سنجش هوش در استان برای ارائه خدمات مطلوب در قالب طرح «سنجش» آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

۳۷۰ نفر در سیستان و بلوچستان برای سنجش دانش آموزان ورود به مدرسه آموزش دیدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مریم حجتی نسب رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: طرح سنجش سلامت کودکان بدو ورود به دبستان از اول تیر در سیستان و بلوچستان در قالب ۴۱ پایگاه ثابت و سیار آغاز می‌شود.

وی شناسایی تفاوت‌های فردی در کودکان، شناخت به موقع مشکلات و محدودیت‌های جسمی و جلوگیری از افت تحصیلی را از مهمترین اهداف اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان ورود به مدرسه ذکر کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه والدین باید به مدرسه مورد نظر مراجعه و نوبت برای سنجش سلامت فرزند خود دریافت کنند بیان کرد: هزینه سنجش برای سال تحصیلی ۹۸- ۹۹، ۳۰ هزار تومان پیش بینی شده است.

وی گفت: همچنین ارزیابی توانمندی دانش آموزان برای جهش تحصیلی در پایه‌های ابتدایی اجرایی خواهد شد.

 ۷۵ هزار و ۷۴۳ نو آموز بدو ورود به دبستان‌های سیستان و بلوچستان سال گذشته زیر پوشش طرح سنجش سلامت جسمی و آمادگی تحصیلی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ع

سنجش دانش آموزان بدو ورود به مدرسه در حال انجام است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار