مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از کسب موفقیتی دیگر توسط این اداره کل در فرایند سنجش و ارزیابی وزارت متبوع خبر داد.

موفقیتی دیگر از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برای دومین سال متوالیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ مهرداد جهاندیده گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان توانست برای دومین سال متوالی در بخش تهیه و تنظیم آمارنامه‌های تخصصی بر اساس فرایند سنجش و ارزیابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۱۳۹۶ رتبه برتر کشور را کسب کند.

وی افزود: مرکز آمار و اطلاعات راهبری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای مرجعیت وزارت متبوع در خصوص ارائه آمار‌های رسمی و مرتبط با ماموریت‌های خود و به منظور نهادینه شدن فرایند تولید، جمع آوری، تحلیل و اطلاع رسانی آماری، هر سال وضعیت جمع آوری و انتشار داده‌های آماری توسط ادارات کل اجرایی را ارزیابی می‌کند که بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، آمار نامه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۹۶ بعنوان یکی از آمارنامه‌های برتر کشور معرفی شد.

جهاندیده گفت: آمارنامه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در ۹ فصل و ۳۰۷ صفحه با عناوینی همچون بودجه و منابع انسانی، جمعیت و نیروی انسانی، تعاون، روابط کار و امور فرهنگی اجتماعی، رفاه اجتماعی، پولی و مالی، آمار‌های اقتصادی، آموزش و کارگاه‌های صنعتی، معدن و کشاورزی گردآوری شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز افزود: این آمارنامه هم اکنون برای مشاهده و دریافت توسط علاقمندان به این بخش، بر روی سایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان به نشانی www.sb.mcls.gov.ir قرار گرفته است.

انتهای پیام/ع

رتبه برتر  اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برای دومین سال متوالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار