خانواده معظم شهدا می توانند در قالب ضوابط ارائه شده از سوی کارگروه ساماندهی گلزار شهدای بهشت رضا (ع) نسبت به نصب المان و تصویر شهید در کنار قبور مطهر شهدا اقدام کنند.

احیای هویت معنوی گلزار شهدای بهشت رضا (ع) در دستور کار قرار گرفتبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین حسین مهدوی دامغانی مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: یکسان سازی قبور مطهر شهدا در آرامستان‎‏های سطح کشور، یکی از مهم‌‎ترین موضوعاتی است که در سال‌های اخیر باعث گلایه‎ برخی از خانواده‎‌های شهدا شده است.

وی ادامه داد: از ماه‎‌های پایانی پارسال، پیرو منویات مقام معظم رهبری در خصوص حفظ هویت معنوی و تاریخی قبور مطهر شهدا در آرامستان‎های سطح کشور، فضا آرایی این قبور مطهر در دستور کار شهرداری مشهد قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان فردوس‎های شهرداری مشهد گفت: در همین زمینه کارگروهی با عنوان "کارگروه ساماندهی گلزار شهدای بهشت رضا (ع)"، با حضور جمعی از مدیران شهری، فعالان فرهنگی، مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران، استادان دانشگاه و جمعی از همرزمان شهدا تشکیل شد تا موضوع احیای هویت معنوی گلزار شهدای بهشت رضا را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی دامغانی افزود: پس از برگزاری جلسات کارشناسی متعدد در این زمینه مقرر شد خانواده معظم شهدا بتوانند در قالب ضوابط ارائه شده از سوی این کارگروه نسبت به نصب المان، تصویر شهید و یا سایر ملزومات مورد نظر در کنار قبور مطهر شهدا اقدام کنند.

وی ادامه داد: خانواده‎‌های معظم شهدا می‏‎ توانند با مراجعه به غرفه استقرار یافته در مجاورت حسینیه شهدا در روز‌های جمعه از ساعت ۱۰ تا ۱۵، پیشنهاد‌های خود را در زمینه ساماندهی این قبور مطهر اعلام کنند و با توجه به ضوابط اعلام شده از سوی کارگروه ساماندهی گلزار مطهر شهدای بهشت رضا و هماهنگی با کارشناسان مستقر در این غرفه نسبت به نصب المان مورد نظر خود اقدام کنند.
 
انتهای پیام // ف. ک
 

فضاآرایی قبور مطهر شهدا در دستور کار شهرداری مشهد قرار گرفت

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.