به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اجتماع بزرگ فاطمیون در عرصه میدان شهدا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رضا دانایی معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اجتماع بزرگ فاطمیون شنبه ۲۰ بهمن ماه، با حضور هیات‌های مذهبی، عموم شهروندان و عزاداران از عرصه میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت شهرداری در برپایی این اجتماع، افزود: شهرداری نقش مشارکتی در برگزاری ویژه برنامه‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن دارد.

دانایی ادامه داد: همچنین برپایی ایستگاه ویژه کودک و نوجوان و اجرای مسابقات فرهنگی با مشارکت کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در مسیر راهپیمایی از دیگر اقدامات تدارک دیده شده است.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد اظهارداشت: فضاسازی خیابان امام رضا (ع) با نصب بیرق‌های مشکی به مناسبت ایام سوگواری، نصب پرچم‌هایی با تصاویر شهدای انقلاب اسلامی در میدان شهدا و ایجاد ۳ ایستگاه توزیع اقلام فرهنگی تدارک دیده شده است.

وی به عطرافشانی و گل افشانی مزار شهدا در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: این ویژه برنامه پنج شنبه ۱۸ بهمن ماه با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی و سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد در جبل‌النور کوهسنگی و بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود.

دانایی تصریح کرد: همچنین فضاسازی مزار شهدای کوهسنگی توسط شهرداری منطقه ۸ مشهد و فضاسازی بهشت‌رضا (ع) توسط سازمان فردوس‌ها نیز صورت گرفته است.

انتهای پیام//م. ص.

برگزاری اجتماع بزرگ فاطمیون در عرصه میدان شهدا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.