فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نزاجا گفت:بلوغ دوم چهل سالگی انقلاب را با قدرت و پیشرفت همه جانبه آغاز خواهیم کرد.

بلوغ دوم چهل سالگی انقلاب را با قدرت آغاز خواهیم کردبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، امیر علی آذریان فرمانده ارشد نظامی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در جمع فرماندهان نظامی و خبرنگاران گفت: انقلاب اسلامی برای کشور‌های منطقه به الگو تبدیل شده و دستاورد‌های چهل سال اول راهی برای بلوغ دوم انقلاب در سال‌های آینده است.

وی ادامه داد: جایگاه هر کشوری به قدرت آن کشور بستگی دارد و امروز ایران به عنوان هفتمین قدرت نظامی در جهان شناخته شده است که این قدرت در رزمایش اقتدار ۹۷ با تجهیزات تماما بومی و ساخت جوانان این سرزمین در اصفهان به رخ جهانیان کشیده شد.

آذریان افزود: حضور ۱۲ هزار نیرو با تجهیزات کاملا ایرانی با شرکت ۱۷ استان در اصفهان بدون هیچ گونه مشکل و تلافات مالی و جانی، امنیت پایداری است که نیرو‌های مسلح کشور در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب به مردم هدیه داده اند.

وی با بیان این که قرارگاه شمال شرق نیز با قدرت و تجهیزات لازم و به روز آماده دفاع از امنیت این سرزمین است، گفت: اجازه نخواهیم داد به منطقه تعرضی بشود.

این ارشد نظامی با اشاره به برنامه‌های این قرارگاه در ایام الله دهه فجر تصریح کرد: رژه موتوری از فرودگاه تا میدان شهدا، گلباران تمثال امام (ره) و حضور در نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان، نورافشانی و گلباران مزار شهدا و حضور در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن از مهمترین برنامه‌های این قرارگاه به شمار می‌رود.
 
انتهای پیام// ه.ز
 

انقلاب اسلامی ایران به الگوی کشور‌های منطقه تبدیل شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.