ابتکار آئودی در فروش خودروی جدید TT Quantum

خودروی TT Quantum شرکت آئودی اولین اتومبیل در جهان است که به صورت اختصاصی در اینترنت به فروش می‌رسد.

ابتکار آئودی در فروش خودرو جدید TT Quantumبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  مرگ خودروهای TT آئودی دیگر شایعه نیست و این خبر زمانی قوت گرفت که برام اسکات رییس شرکت آئودی در هفته پیش آن را تایید کرد. همین موضوع سبب شده است تعدادی از کارشناسان خودرو، TT Quantum را آخرین مدل سری TT بدانند.


بیشتر بخوانید: شاسی‌ بلند جدید آئودی با پیشرانه هیبریدی معرفی شد +تصاویر


البته جای هیج گونه نگرانی نیست، زیرا این اتفاق یک شبه نخواهد افتاد و تا قبل از عرضه رسمی خودرو TT Quantum هیچ خبری از پایان یا حتی کم شدن خدمات آئودی با صاحبان خودرو‌های TT نیست. خبر واصله از شرکت آئودی حاکی از آن است که مدیران این شرکت تصمیم دارند تنها ۹۹ دستگاه از خودرو TT Quantum را ساخته و در اختیار مشتریان قرار دهند.

روش فروش این خودرو نیز در نوبه خود بی‌نظیر است و تاکنون خودرو دیگر به این روش به فروش نرفته است. علاقمندان و عاشقان آئودی می‌توانند از تاریخ ۱۴ تیر ۱۳۹۸ با مراجعه به سایت آئودی نسبت به خریداری آئودی TT Quantum اقدام کنند. آئودی این نوع از فروش اختصاصای را در آلمان و سایر کشور‌های اتحادیه اروپا انجام می‌دهد. تمامی مراحل فروش آنلاین توسط تیم پشتیبانی آئودی به صورت کامل نظارت می‌شود تا از بروز هرگونه مشکل فنی و امنیتی جلوگیری شود.

ابتکار آئودی در فروش خودرو جدید TT Quantum

به دلیل عدم توانایی خریدار در مشاهده عینی و از نزدیک خودرو، شرکت آئودی با تعد‌های گوناگون خودرو‌های خود را تضمین کرده است و در صورت بروز هرگونه مشکل بیمه خودرو آن را برطرف خواهد کرد. پس از سفارش این خودرو می‌توان آن را زمان و مکان دلخواه تحویل گرفت. یکی از کاربران آئودی با حضور در کنار خودرو TT Quantum در هنگام خرید مشتریان امکان مشاهده داخل خودرو با عینک‌ههای واقعیت افوزده را در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

ابتکار آئودی در فروش خودرو جدید TT Quantum

خودرو آئودی TT Quantum دارای موتور چهار سیلند بنزینی ۲.۰ لیتری با قدرت خروجی ۲۴۲ اسب بخار است. قدرت موتور از طریق یک جعبه دنده ۷ سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شود. صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو تنها ۵.۲ ثانیه است و حداکثر سرعت آن نیز ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است. قیمت این خودرو ۶۲۷۵۰ دلار است.

انتهای پیام/

خودرو آئودی TT Quantum خودرویی بی‌نظیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار