نماینده، ولی فقیه در خوزستان خواستار استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای برگزاری روز قدس شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه درخوزستان گفت: ۳ مناسبت راهپیمایی روز جهانی قدس، بزرگداشت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و اقامه نماز عید سعید فطر در سراسر خوزستان مورد اهتمام دستگاه‌های ذی‌ربط قرار گیرد.

وی افزود: تمامی ظرفیت‌های موجود برای تحقق این امر به‌کار گرفته شود و اهتمام تمامی مسئولان استان نسبت به برگزاری هر چه باشکوه و در شأن مردم استان در مراسم روز قدس لازم است.

همچنین در دیدار مسئولان با نماینده ولی فقیه خوزستان مسلم رحیمی، مدیرکل صدا و سیمای خوزستان با اشاره به ضرورت برگزاری هر چه باشکوه‌تر روز جهانی قدس در سطح استان بیان داشت: در همین راستا نیاز به تأکید بیشتر مبنی بر حضور گسترده‌تر دستگاه‌های مختلف وجود دارد.

وی ادامه داد: تبلیغات محیطی علاوه بر تبلیغات رسانه‌ای، رادیو و تلویزیون انجام شود و مردم در روز جهانی قدس با توجه به جایگاه این روز حضور پرشور و دشمن‌شکنی را دارند.

برپایی مراسم جمع خوانی قرآن به مناسبت رحلت امام خمینی (ره)

رحیمی تصریح کرد: مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم همزمان با روز ارتحال امام راحل (ره) در اهواز برپا می‌شود و برنامه‌ریزی لازم برای حضور هر چه گسترده‌تر مردم در این مراسم انجام شود.

سردار سرتیپ حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان نیز گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، بخشی توسط فعالیت رسانه‌ای و بخشی نیز با بیان سینه به سینه تحقق پیدا می‌کند.

وی افزود: استفاده از ظرفیت بسیج برای بزرگداشت هر چه باشکوه‌تر مناسبت‌های پیش‌رو صورت گیرد و تراکت‌هایی که به مناسبت روز جهانی قدس چاپ می‌شود باید از محتوای غنی برخوردار باشند چرا که هر کدام از آن‌ها حامل پیامی برای جهانیان است.

سردار حیدرعباس‌زاده، فرمانده نیروی انتظامی خوزستان بر اتخاذ تمهیدات انتظامی لازم برای برقراری امنیت سه مناسبت ویژه راهپیمایی روز جهانی قدس، بزرگداشت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و اقامه نماز عید سعید در سطح استان خبر داد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: روز قدس ، قرآن کریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.