مدیرتیم‌های ملی دوومیدانی گفت: ثمری جزء قهرمانان استانی هست و باید از سوی هیئت ورزشی استان خود حمایت شود.

تیمور غیاثی مدیر تیم های ملی دوومیدانی در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات ثمری قهرمان وزنه آسیا مبنی بر بی برنامگی فدراسیون و احتمال خداحافظی اش از این رشته ورزشی اظهار کرد: ثمری جزء قهرمانان استانی هست و باید از سوی هیئت ورزشی استان خود حمایت شود و ما هم از راه دور مراقبش هستیم.

او درباره اینکه ثمری گفته که فدراسیون دوومیدانی تعطیل است، بیان کرد:  فدراسیون دوومیدانی برای امثال ثمری  تعطیل است اما برای ورزشکارانی همانند حدادی، تفتیان و شیری تعطیل نیست. همچنین ثمری تا زمانی که قهرمان بوده است مورد حمایت فدراسیون قرار داشته و اکنون هم باید تمرکز داشته باشد تا رکوردهایش را بهتر کند و از مسائل حاشیه ای دور باشد. علاوه بر این  ورزشکارانی که شانس کسب مدال در مسابقات آسیایی و جهانی را دارند مورد حمایت فدراسیون دوومیدانی هستند و برنامه های تمرینی و اردوهایشان به طور منظم برگزار می شود.

غیاثی درباره وضعیت قرارداد مربیان داخلی تصریح کرد: در همه جای دنیا بین فدراسیون‌های ورزشی و مربیان در رشته‌های مختلف اختلاف سلیقه وجود دارد و دوومیدانی هم از این امر مستثنی نیست. مربیان دوومیدانی ما حقوق ۲۰، ۳۰ میلیونی می‌خواهند که فدراسیون به علت محدودیت‌های مالی نمی‌تواند خواسته‌های آن‌ها را عملی کند.

مدیر تیم های ملی دوومیدانی درباره وضعیت برگزاری لیگ طلایی بیان کرد: ما در جلسه روز گذشته درباره لیگ طلایی دوومیدانی صحبت کردیم و هر استانی نسبت به فعالیتش در دوومیدانی در لیگ طلایی سهمیه دارد و ۸ نفر اول این لیگ به تیم ملی دوومیدانی دعوت می شوند.

او در پایان درباره وضعیت تست دوپینگ حسین کیهانی خاطر نشان کرد: فدراسیون دوومیدانی مدارک و مستندات خود را در این باره به فدراسیون جهانی ارسال کرده و وضعیت کیهانی هفته آینده مشخص می شود.


بیشتر بخوانید: 

طلا و نقره پرتاب دیسک به ایران رسید

کیهانی به مقام چهارم دست یافت / مسلم نیا در جایگاه نهم ایستاد

حسن تفتیان به دور نیمه نهایی صعود کرد


انتهای پیام/

اظهارات غیاثی درباره وضعیت  دوومیدانی کشورمان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار