از ابتدای ماه رمضان؛

آزادی ۱۸ زندانی جرائم غیرعمد در شیراز

مدیرعامل ستاد دیه استان فارس گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون تعداد ۱۸ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان شیراز آزاد شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اصغر تراب‌پور مدیرعامل ستاد دیه استان فارس گفت: در جشن گلریزان امسال شیراز، ۳ میلیارد تومان جمع‌آوری شد که زمینه‌آزادی ۱۸ زندانی غیرعمد فراهم شد.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود تا پایان ماه رمضان حدود ۳۰ زندانی در استان آزاد شود، افزود: برگزاری جشن گلریزان در استان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

تراب‌پور اظهارداشت: تاکنون بیشترین مبلغی که برای رهایی زندانیان فراهم شده مربوط به خیرین شهرستان‌های لارستان با ۳۵۸ میلیون تومان و داراب با ۲۵۲ میلیون تومان بوده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان فارس ادامه داد: پیش بینی می‌شود تا پایان امسال زمینه آزادی ۷۰۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان فراهم شود.

تراب پور با بیان اینکه پارسال ۵۲۴ زندانی با بدهی ۱۱۲ میلیارد تومان با حمایت خیران و تعهد‌هایی که انجام شد از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند، اضافه کرد: از این تعداد ۲۷ نفر زن بودند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هزار و ۲۸۳ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های فارس محبوس هستند که بدهی آنان ۲۰۰ میلیارد تومان است، گفت: جرائم غیرعمد شامل بدهکاران دیه (تصادف و حوادث کارگاهی غیرعمد) و بدهکاران مالی (چک‌های برگشتی و نفقه و مهریه) است.

منبع: فارس
انتهای پیام/م

جمع آوری ۳ میلیارد تومان در جشن گلریزان شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار