مسئول برنامه و بودجه اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان فارس از کمک ۱۵۰ میلیونی خیران برای آزادی زندانیان در شهرستان جهرم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حامد نوروزی مسئول برنامه و بودجه اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان فارس در مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد که در جهرم برگزار شد، گفت: هم اکنون هزار و ۲۸۳ زندانی جرایم غیرعمد در فارس محبوس هستند که ۵۲ نفر آنان مربوط به شهرستان جهرم است.

وی افزود: سال گذشته در شهرستان جهرم، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد جمع‌آوری شد.

نوروزی ادامه داد: ستاد دیه استان فارس نیز از محل گذشت شاکی، پرداخت‌های شرکت بیمه، بانک‌های عامل و محل‌های متفاوت با مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد جهرم را آزاد کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جهرم نیز گفت: محکومین مالی، تصادف، مهریه، چک و بدهی در زندان جهرم ۴۹ مرد و ۳ زن هستند.

عباس روستازاده تأکید کرد: سرپرست خانوار، اساس زندگی را در هر خانواده تشکیل می‌دهد روزانه خانواده‌ها و فرزندان زندانیان مسائل و مشکلات خود را با مراجعه به قضات مطرح می‌کنند که باید به مشکلات این خانواده‌ها رسیدگی شود.

علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه شهرستان جهرم بدهی زندانیان جرائم غیرعمد این شهرستان را جمعا ۱۰ میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: با تخفیف بخش عمده‌ای از این بدهی توسط شکات مبلغ به حدود ۴ میلیارد تومان کاهش یافته است.
انتهای پیام/م

مراسم جشن گلریزان در جهرم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار