نسل بعدی هدفون PSVR عرضه نخواهد شد

یکی از مدیران شرکت سونی اعلام کرد که قرار نیست نسل بعدی این هدفون وارد بازار شود.

نسل بعدی هدفون PSVR عرضه نخواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سونی در اطلاعاتی که از کنسول PS5 منتشر کرده، آورده بود که این کنسول از هدفون PSVR پشتیبانی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این کنسول می‌توان به پشتیبانی از رزولوشن 8K و داشتن هارد دیسک SSD اشاره کرد. این کنسول هنوز مشخص نیست در چه تاریخی قرار است به بازار عرضه شود و به دلیل عدم حضور شرکت سونی در مراسم E3، این کنسول قطعا با تاخیر طولانی عرضه خواهد شد. با اعلام خبر پشتیبانی کنسول پلی استیشن ۵ از PSVR بسیاری از گیمرها انتظار دارد شرکت سونی نسل بعدی هدفون PSVR را به بازار عرضه کند و نسل فعلی این هدفون را کنار بگذارد. 

نسل بعدی هدفون PSVR عرضه نخواهد شد

اما به تازگی دامینیک مالیسن، رییس تحقیق و توسعه سونی، در مصاحبه با CNET از برنامه‌های شرکت سونی درباره هدفون PSVR صحبت کرد و گفت: دلیلی برای ساخت و عرضه نسل بعدی هدفون PSVR وجود ندارد ، چرا که مخاطبان و گیمرهای شرکت سونی نباید دائما در حال خرید محصولات جدید این شرکت باشند و شرکت سونی قصد دارد از هر محصولی که به بازار عرضه می‌کند، بالاترین پشتیبانی را داشته باشد. از طرفی هم لازم است بین محصولات عرضه شده در بازار اندکی فاصله وجود داشته باشد.


بیشتر بخوانید: تغییرات اعمال شده در بازی RDR2 پس از دریافت بسته الحاقی


با انتشار این مصاحبه در اینترنت تقریبا همه‌ی شایعات درباره PSVR2 از بین رفت و شرکت سونی به طور قطع اعلام کرد قرار نیست نسل بعدی این هدفون به بازار عرضه شود. هدفون واقعیت مجازی VR در سال ۲۰۱۶ و به طوری ساخته شد که سازگاری کامل یا کنسول پلی استیشن ۴ داشته باشد.این هدفون از طریق کنترلر کنسول PS4 هدایت می‌شود در دارای صفحه نمایش تقریبا ۶ اینچی است. به وسیله هدفون‌های واقعیت مجازی، کاربران احساس حضور در بازی را به صورت واقعی تجربه خواهند کرد. 

انتهای پیام/

فعلا قرار نیست نسل بعدی PSVR تولید شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار