تریلر جدید بازی Death Stranding منتشر شد +فیلم

کوجیما در صفحه توییتر خود تریلر جدیدی از بازی Death Stranding خود منتشر کرد.

تریلر جدید بازی Death Stranding منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به جرئت می‌توان گفت عنوان Death Stranding یکی از مبهم‌ترین بازی‌هایی است که تاکنون ساخته شده‌اند چرا که از سال ۲۰۱۶ که این عنوان معرفی شده تاکنون، هیچ اطلاعات دقیقی از آن منتشر نشده است و Hideo Kojima دائما تصاویر یا ویدیوهایی نامعلوم از آن منتشر می‌کند که هدفی جز ایجاد تشویش و سردرگمی گیمرها را ندارد . در ویدیو منتشر شده ، پس از محو شدن رنگ سیاه، دستی روی صفحه ظاهر می‌شود که ظاهرا یکی از صحنه‌های بازی را نشان می‌دهد. 

سپس عبارت "ایجاد طناب " روی صفحه ظاهر می‌شود که اصلا مشخص نیست به کدام قسمت ار بازی مربوط است و سازنده ، از نوشتن این متن چه منظوری داشته است. این عنوان هنوز مشخص نیست قرار است در چه تاریخی عرضه شود، از طرفی هم اعلام شده بود این عنوان قرار است به همراه دو عنوان The Last of Us Part II و Ghost of Tsushima برای کنسول ps4 عرضه شود.

تریلر جدید بازی Death Stranding منتشر شد

پس انتظار می‌رود کوجیما تا قبل از عرضه نسل بعدی کنسول‌ها این عنوان را به بازار عرضه کند. همچنین این عنوان قرار است برای کنسول‌های ps4 و ps5 در دسترس باشد چرا که سازنده آن با وجود سختی‌هایی که برای ساخت این عنوان کشیده است، قطعا بازار ps5 را از دست نخواهد داد. 


بیشتر بخوانید: تغییرات اعمال شده در بازی RDR2 پس از دریافت بسته الحاقی


تنها دو هفته تا آغاز مراسم E3 باقی مانده است و با وجود اینکه شرکت سونی در این نمایشگاه حضور ندارد و هیچ کنفرانسی نیز از طرف این شرکت برگذار نخواد شد، اما این احتمال وجود دارد که در مراسم مذکور اطلاعات جدیدی از بازی Death Stranding منتشر شود. در حال حاضر از این عنوان مرموز اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و باید تا زمان انتشار اطاعات جدید از طرف سازنده آن صبر کرد.

در ادامه تریلر منتشر شده از این عنوان را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

انتشار ویدیویی جدید از بازی Death Stranding

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار