دادستان فرانسوی اعلام کرد هنوز هیچ شخص یا گروهی مسئولیت انفجار روز گذشته لیون را برعهده نگرفته و پلیس نتوانسته است عامل این حمله را شناسایی کند.

هنوز کسی مسئولیت انفجار لیون فرانسه را به عهده نگرفته استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، ریم هیتس، دادستان امور ضد تروریسم فرانسه، اعلام کرد هنوز هیچ گروه و یا شخصی مسئولیت انفجار روز گذشته شهر لیون را که ۱۳ زخمی برجای گذاشت برعهده نگرفته است.

هیتس در ادامه افزود شخصی که پلیس به او مظنون شده هنوز متواری است. بنا به گفته او، پلیس نتوانسته است فردی را که در تصاویر ضبط شده با دوربین‌های مدار بسته دیده می‌شود شناسایی کند؛ زیرا او عینک آفتابی زده و کلاه بر سر گذاشته بود.

این اطلاعات پس از آن منتشر می‌شود که نیکل بلوبت، وزیر دادگستری فرانسه، در مصاحبه با تلویزیون «بی اف ام» گفته بود دادستانی پاریس در حال بررسی موضوع هم‌پیمانی افرادی برای انجام یک حمله تروریستی در لیون است.

روز گذشته (جمعه) یک انفجار در مرکز شهر لیون، در نزدیکی یک نانوایی در تقاطع خیابان‌های ویکتور هگو و سالا، نزدیک میدان بلکور، که یکی از جاذبه‌های توریستی این شهر است، رخ داد. بر اثر این حادثه ۱۳ نفر زخمی شدند.

در تصاویر ضبط شده با دوربین‌های مدار بسته، یک مرد حدودا ۳۰ تا ۳۵ ساله با یک دوچرخه به کنار نانوایی می‌آید و یک چمدان را در مقابل آن می‌گذارد که پس از مدتی آن چمدان منفجر می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار