روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در اطلاعیه‌ای از لغو امتحانات داخلی دانش آموزان در ۴ و ۸ خرداد خبردادو گفت: امتحانات مدارس امروز چهارم خرداد و چهارشنبه هشتم خرداد، مصادف با روز‌های پس از لیالی قدر برگزار نمی‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛در اطلاعیه آموزش و پرورش آمده است:پیرو پیگیری دانش آموزان محترم و اولیای گرانقدر آنان در نحوه و چگونگی برگزاری امتحانات روز‌های شنبه ۴ و چهارشنبه ۸ خرداد ماه به اطلاع می‌رساند با توجه به بهره مندی هر چه بیشتر دانش آموزان عزیز از مراسم و مناسبت‌های شب‌های بافضیلت لیالی قدر برنامه اصلاحی امتحانات نهایی و استانی قبل از شروع امتحانات به کلیه مدارس ارسال شده و تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شده است، لذا امتحانات نهایی و متمرکز استانی در هیچ یک از حوزه‌های امتحانی برگزار نخواهد شد.

امتحانات داخلی روز‌های شنبه ۴ و چهارشنبه ۸ خردادماه نیز به همین منظور با تدابیر مدیران واحد‌های آموزشی اصلاح شده و این آزمون به زمان دیگری موکول می‌شود که متعاقبا زمان آن اعلام می‌گردد.

به معاونان و مسئولان آموزش‌های متوسطه اول و دوم استان نیز اعلام شده به لحاظ تاکید به لغو آزمون در روز‌های مذکور، به مدیران محترم، اطلاع رسانی مجدد را اعلام کنند.

انتهای پیام/ح

لغو امتحانات داخلی دانش آموزان در ۴ و ۸ خرداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار