آیت الله حسینی بوشهری گفت:وزیر آموزش‌ و پرورش به این‌ مسائل با دقت بیشتری رسیدگی کند و اجازه ندهند فضای مدرسه درگیر مسائل حاشیه ای شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری با بیان این‌که محیط مدارس باید محیطی تربیتی و آموزشی باشد،گفت:نونهالان و عزیزان ما که در مدارس به درس و برنامه آموزشی مشغول هستند باید در یک فضای پاک مشغول به تحصیل باشند.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری عنوان کرد:متأسفانه در روز‌های اخیر شاهد رفتار‌های هنجارشکنانه‌ای در برخی از مدارس بودیم که به‌دور از شأن و جایگاه آموزشی و تربیتی مدارس است.

وی افزود:معلمان و مدیران اولیا باید مراقبت کنند تا سلامت نسل آینده این کشور از هر نظر محفوظ بماند.

وی بیان کرد:دانش آموزان باید در مسیری آموزش و تربیت شوند که در آینده کشور در زمینه‌های مختلف علمی و تربیتی نقش‌آفرین باشند.

حسینی بوشهری اشاره کرد: امروز در دنیا کشوری پیشرفته محسوب می‌شود که دانش آموزان و دانشجویان آن کشور از نظر علمی دارای رتبه‌های عالی باشند، اما اگر دانش آموزان به یک سلسله مسائل فرعی مشغول باشند که با شأن و جایگاه مسائل علمی سازگاری نداشته باشد، جامعه از کاروان رشد علمی و ترقی لازم بازخواهد ماند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه وزیر آموزش‌و پرورش نباید اجازه دهد فضای مدارس درگیر مسائل حاشیه‌ای شود افزود: توصیه ما به وزیر آموزش‌وپرورش این است که به این‌گونه مسائل با دقت بیشتری رسیدگی کند و اجازه ندهند فضای مدرسه با این‌گونه مسائل درگیر شود و برای خانواده‌ها که فرزندان خودشان را به‌عنوان امانت در اختیار مدیران و معلمان قرار می‌دهند نگرانی به وجود بیاید.

انتهای پیام/ح

وزیر آموزش‌وپرورش اجازه ندهد فضای مدارس به حاشیه رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار