امام جمعه بافق گفت: شب قدر، شب استفاده از فرصت‌ها و رسیدگی به پرونده هاست و مناجات در شب قدر باعث رحمت و مغفرت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی، امام جمعه بافق در خطبه‌ های این هفته نماز شهرستان به فضیلت‌ های شب قدر اشاره کرد و گفت: شب قدر شب استفاده از فرصت‌ها و رسیدگی به پرونده هاست و مناجات در شب قدر باعث رحمت و مغفرت می‌شود.

وی بر لزوم بهره مندی از معنویت این شب‌ها تاکید کرد و افزود: اگر بخواهیم پرونده اعمال در عرصه قیامت شفاف باشد و در زمره خوبان باشیم باید از این شب‌ها بهره بیشتری ببریم.

خطیب جمعه بافق همچنین با بیان اینکه دشمن در جریان فتنه قصد نابودی کشور را داشت تصریح کرد: با بصیرت مردم و رهبری فتنه هدایت شد و دیگر قدرت فتنه وجود ندارد.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه مذاکره جلوی تکنولوژی مارا می گیرد ادامه داد: با نفوذ در منطقه، دورترین نقاط در دسترس ماست و با ارتقا سطح علمی و دفاعی خود به موفقیت‌های زیادی رسیده ایم.

وی ایستادگی کشور‌های مسلمان در برابر اسکتبارگران را نشات گرفته از نظام انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: امروز هر کجا قیامی رخ می‌دهد و در مقابل دشمن ایستادگی می‌شود به برکت انقلاب اسلامی است و امروز دنیای اسلام در برابر آنان ایستادگی می‌کند.

خطیب جمعه بافق با اشاره به گام دوم انقلاب و لزوم ترویج سبک اسلامی در زندگی گفت: دنیای غرب می‌خواهد زندگی ما بی بند و بار باشد و اخلاق و فضیلت را نابود کند، اما باید سبک اسلامی در زندگی ترویج پیدا کند.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه آلودگی و بی اخلاقی در غرب غوغا می‌کند خاطر نشان کرد: خانواده اسلامی، انسان تربیت می‌کند و زندگی باید زندگی اسلامی باشد.

وی همچنین با گرامیداشت سوم خرداد و فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس تصریح کرد: جوانان پاکی از دامن خانواده اسلامی تربیت شده بودند که فتح بزرگ خرمشهر را رقم زدند و امروز مردان این نظام به جایگاهی رسیده اند که پشت استکبار را خم کرده اند.

خطیب جمعه بافق افزود: امروز جوانان و مردان این دیار گوش به فرمان مقام معظم رهبری، اماده دفاع و مبارزه هستند.

ضرورت رسیدگی به مشکل مسکن جوانان از دیگر مواردی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته نماز شهرستان به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار