به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر آیین گرامیداشتی با حضور اقشارمختلف مردم و مسئولان در جوانرود برگزارشد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،ابوذر انور‌ی فرمانده سپاه ناحیه جوانرود با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر به اهمیت عملیات بیت المقدس اشاره کردو گفت : فتح خرمشهر بزرگترین دستاورد برای ایران اسلامی بود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که خرمشهر‌ها در پیش است گفت : امروز مسائل اقتصادی و اجتماعی و... فتح خرمشهر است که برای فتح آن همت گماریم.

وی اظهارداشت: به حمد خداوند و در سایه پیروی از منویات مقام معظم رهبری و اتحاد و همبستگی ملت بزرگ ایران از محاصر اقتصادی دشمن هم عبور خواهیم کرد.

فرمانده تیپ انصارالرسول (ص) جوانرود نیز با یاد آوری پیروزی انقلاب اسلامی و دشمنی‌های آمریکا و استکبارجهانی گفت: آزاد سازی خرمشهر و حما سه سوم خرداد امداد الهی بود چرا که رزمندگان ما اعتقاد به خدا داشتند و انقلاب اسلامی نیز متکی به اسلام بود.

ناصر باباخانی افزود: بزرگترین پیام فتح خرمشهر شکست دشمن و پایداری ایران اسلامی و ایمان راسخ به خدا بود.

وی به لشکر کشی‌های آمریکا اشاره کرد و اظهارداشت: آمریکا هر روز لشکر کشی‌هایی دارد وامروز نیز برای ترساندن رزمندگان و انقلابیون لشکر کشی می‌کند، اما رزمندگان و انقلابیون ما نشان داده اند که هیچ واهمه‌ای از لشکر کشی دشمنان ندارند.

فرمانده تیپ انصارالرسول جوانرود خاطرنشان کرد: دشمن از رزمندگان اسلام می‌ترسد اگر آنان نمی‌ترسید یک لحظه از حمله به ایران اسلامی درنگ نمی‌کردند.

باباخانی با تاکید برهوشیاری و اتحاد و انسجام مردم در برابر دشمنی‌های آمریکا یادآورشد: تا زمانی ملت بزرگ ایران در مسیر ولایت ورهبری با اتحاد و انسجام حرکت کند آسیبی نخواهددید .

 

 

انتهای پیام/د

فتح خرمشهر بزرگترین دستاورد برای ایران اسلامی

 

برچسب ها: سپاه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.