سرپرست شهرداری اهواز گفت: رنامه شهرداری استمرار بهسازی ساحل کارون از اثرات ناشی از سیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،موسی شاعری، سرپرست شهرداری اهواز گفت: برنامه شهرداری استمرار بهسازی ساحل کارون از اثرات ناشی از سیل است ودر دیگر حوزه‌های مرتبط با شهرداری به دنبال حرکت جهادی و اقدامات همه جانبه هستیم.

وی افزود:طرح ساحل پاک، بهسازی پساسیل ساحل کارون توسط نیرو‌ها و ماشین آلات شهرداری در ساحل غربی کارون را به دور از یک حرکت تبلیغاتی است و حضور حجم گسترده نیرو‌های خدماتی برای تسریع در روند پاکسازی است تا مردم بتوانند هرچه سریع‌تر استفاده کنند.

شاعری بیان داشت: باتوجه به خسارت‌های ایجاد شده در زیرساخت‌های شهری براثر سیل اخیر، اولویت همه دستگاه‌های اجرایی تقویت مدیریت شهری و بهبود خدمات آن باشد.

سرپرست شهرداری اهواز تصریح کرد: شهرداری رویکرد اجتماع محور را به دنبال دارد که اولویت‌های مردم اهواز در نظر گرفته شده و شهر نیز توسط آن اداره و شهرداری نقش هماهنگ کننده را به عهده دارد.

وی ادامه داد: از سمن‌ها، گروه‌های اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد دعوت می‌کنیم تا در حوزه‌های مختلف شهری به کمک شهرداری بیایند و در این راستا همفکری و همراهی کنند.

حضور سمن‌ها در توسعه خدمات شهری

سرپرست شهرداری اهواز گفت: در حوزه خدمات و زیباسازی شهری حضور سمن‌ها، گروه‌های اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند از اثرگذاری بالاتری برخوردار باشد.

وی افزود: شهر اهواز متعلق به همه دستگاه‌ها است بنابراین نگاه سایر بخش‌ها به شهرداری به عنوان یک دستگاه اجرایی نباشد. شهرداری اداره شهری که همه از آن استفاده می‌کنند را به عهده دارد، اولویت همه دستگاه‌های اجرایی تقویت مدیریت شهری و بهبود خدمات آن باشد.

شاعری تصرح کرد: انتظار داریم دولت نسبت به خسارت‌های وارد شده به مدیریت شهری اهواز براثر سیل نگاه جدی داشته باشد، و به مجموعه ساحلی اهواز خسارت جدی وارد شده و فضای سبز در محل‌هایی که زیرآب رفته تماما نابود شده است.

وی  در پایان بیان داشت: زیرساخت‌های ساحلی اهواز آسیب دیده که امیدواریم با نگاه ویژه دولت هرچه سریع‌تر بتوان خسارت‌های وارد شده به شهر اهواز را جبران کرد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: سیلاب ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.