شهردار اهواز وضع کنونی اهواز ثمره فعالیت و تلاش همه شهرداران، اعضای شورای شهر در اداوار گذشته و پرسنل سابق شهرداری دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منصور کتانباف، شهردار اهواز گفت: وضع کنونی اهواز ثمره فعالیت و تلاش همه شهرداران، اعضای شورای شهر در اداوار گذشته و پرسنل سابق شهرداری است.

وی افزود: باید به نقش اهواز در توسعه کشور و حمایت و پشتیبانی از دفاع مقدس پرداخته شود؛ باید مشخص شود که اهواز چه‌قدر در توسعه کشور نقش دارد.

کتانباف بیان داشت: کتاب شهریاران شهر به همت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز انجام شد و کار بسیار ارزشمندی است زیرا در همه دنیا ثبت وقایع و تاریخ شفاهی به عنوان یکی از مصادیق پیشرفت و نقشه‌راه مطرح است.

شهردار اهواز عنوان کرد: گردآورندگان این کتاب، برای ثبت اقدامات انجام شده توسط مجریان مجموعه شهرداری در ادوار گذشته، به شهرهای دیگر در سطح کشور سفر کرده‌اند.

وی گفت: باید نقش شهرداری اهواز در زمان آغاز جنگ تحمیلی و پشتیبانی از رزمندگان مشخص شود که امیدواریم این کار تدوین و برای نسل‌های آینده در موزه دفاع مقدس خوزستان به یادگار گذاشته شود.

انتهای پیام/م

توجه به توسعه شهری در اهواز

برچسب ها: شهرداری ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.